در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران

«دست خون» مودب رونمایی شد

کتاب «دست خون» تازه‌ترین اثر علی محمد مؤدب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.
کد خبر: ۸۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ - 04May 2016

«دست خون» مودب رونمایی شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مراسم رونمایی از کتاب «دست خون» نوشته علی محمد مؤدب با حضور دکتر محمود اکرامی در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

اکرامی در این مراسم گفت: صحبت راجع به این کتاب بسیار ساده است زیرا این کتاب بسیار قابل فهم و روان است؛ وقتی مخاطب این کتاب را در دست میگیرد از اول آن خود را درون کتاب مییابد و خود را جای شاعر قرار میدهد.

وی افزود: این کتاب باعث میشود که مخاطب تصاویری زیبا در ذهن خود تداعی کند و تکرارهای جملات در آن به شیوۀ زیبایی به کار رفته است؛ مهمترین ویژگی این کتاب آوردن اشعار بومی به صورت زبان معیار است.

مؤدب  در این مراسم اظهار کرد: ادبیات برای من واژهای لذت بخش است؛ بسیاری از حرفها در جهان گفته نمیشود و ما شاعران آمدهایم تا آن حرفها را بگوییم.

وی افزود: امروز رسالت ما شاعران و نویسندگان نوشتن خودمان است، ما آمدهایم بگوییم هستیم، بودیم و خواهیم بود؛ در حال حاضر شهرستانهای کشورمان پایگاههای فرهنگ ما هستند و رسالت ما این است که درباره آنها بنویسیم تا فراموش نشوند.

در پایان این مراسم علی محمد مؤدب چند بیت از اشعار کتاب «دست خون» را برای حضار قرائت کرد.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشتماه در شهر آفتاب میزبان علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار