انتشارات شهید هادی در نمایشگاه کتاب

انتشارات شهید ابراهیم هادی یکی از ناشران پرتیراژ کتب دفاع مقدس با 50 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.
کد خبر: ۸۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ - 04May 2016

انتشارات شهید هادی در نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی به عنوان یکی از پر تیراژترین ناشر کتابهای خاطرات دفاع مقدس در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی با 50 عنوان کتاب که 20 عنوان آن بیش از 20 مرتبه تجدید چاپ شده در نمایشگاه کتاب کتب خود را به مراجعه کنندگان ارائه میکند.

«احمد» خاطرات شهید «احمد بیابانی»، «تا شهادت»، «حبیب خدا» و «مسافر ملکوت» برخی از عناوین چاپ اول این ناشر است که در نمایشگاه کتاب ارائه میشود.

براساس این گزارش چاپ نود کتاب «سلام بر ابراهیم» خاطرات شهید ابراهیم هادی از همرزمانش نیز در غرفه این انتشارات واقع در سالن 2 به مراجعه کنندگان ارائه میشود. از این کتاب از ابتدای انتشار تاکنون بیش از 600 هزار نسخه منتشر شده و از زمره کتب پرمخاطب عرصه دفاع مقدس به شمار میرود.

«شهید ابراهیم هادی» یکی از چهرههای برجسته و شاخص در میان شهدایی است که تاکنون کتابی از سرگذشت زندگی آنها منتشر شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. «سلام بر ابراهیم» عنوان کتابی است که بنا به ادعای نویسندهاش اسم آن برگرفته از ترجمه آیه 109 سوره صافات است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار