دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

رسوایی جدید برای امپراتوری دروغ آل‌سعود/ دروغی که زود فاش شد+ تصاویر

رسانه‌های وابسته به تروریست‌ها اقدام به انتشار تصاویری ساختگی می‌کنند و به استناد این تصاویر مدعی می‌شوند که ارتش سوریه ساکنان حلب را هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ - 04May 2016

رسوایی جدید برای امپراتوری دروغ آل‌سعود/ دروغی که زود فاش شد+ تصاویر

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی العهد، خون پاک کودکان حلب هیچ فرقی با خون کودکان سایر مناطق سوریه که از جنایتهای تروریست علیه آنها رنج میبرند، ندارد. اما متاسفانه کما فی السابق رسانههای عربی جهت دار و وابسته به تروریستها این روزها تصایری را منتشر میکنند که متعلق به قربانیان تجاوز رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه است ولی ادعا میکنند که متعلق به جنایت حکومت سوریه در حلب است. یعنی همان کاری را که در مضایا انجام دادند، در حلب نیز تکرار میکنند.

عکس فوق مربوط به یکی از قربانیان جنایت صهیونیستها در غزه است؛ پدرعکس فوق که از ساکنان نوار غزه است، در گفتوگو با خبرنگار العهد در همین خصوص گفت: وقتی عکس فرزندم را در رسانههای عربی دیدیم که ادعا میکردند که این کودک یکی از قربانیان شهر حلب است، متحیر شدم. پسرم من چهار سالش بود که دو سال پیش در بمباران هوایی صهیونیستها در شمال نوار غزه شهید شد.

گفتنی است؛ برای اولین بار نیست که برخی از رسانههای عربی مخصوصا رسانههای وابسته به آلسعود اقدام به انتشار تصاویر ساختگی میکنند و با دروغهای ساختگی خود ذهن مخاطب را درگیر میکنند حکومت سوریه را تخریب میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار