مدافع حرم لبنانی:

امدادهای الهی بارها به یاری حرم حضرت زینب(س) آمد/اتحاد ایران و حزب الله لبنان باعث غلبه بر شیعه انگلیسی می شود

مدافع لبنانی حرم حضرت زینب(س) گفت: در جریان یورش به حرم حضرت زینب(س) بارها امدادهای خداوند به یاری مجاهدین اسلام آمد.
کد خبر: ۸۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ - 04May 2016

امدادهای الهی بارها به یاری حرم حضرت زینب(س) آمد/اتحاد ایران و حزب الله لبنان باعث غلبه بر شیعه انگلیسی می شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در مراسمی که به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) توسط هیئت علمدار شهرستان درگز در مسجد پوستینی این شهر برگزار شد سید حسن، مدافع لبنانی حرم حضرت زینب(س) که حدود 20 روز است که از بازگشتش از سوریه می­ گذرد میهمان عزاداران موسی­ بن جعفر(ع) شد.

این مجاهد مبارز که به کمک مترجم با مردم سخن می­ گفت با بیان این مطلب که دفاع از حرم حضرت زینب(س) در اولین روزهای یورش داعش، مشکل بود اظهار داشت: در اوایل ناآرامیهای سوریه به علت کمبود سلاح و مهمات دفاع از حرم حضرت زینب(س) خیلی سخت بود.

وی در ادامه با اشاره سختی جنگ شهری ادامه داد: در اوایل ناامنی­ های سوریه اوضاع به قدری دشوار بود که گروهک النصره تا ۱۰متری حرم حضرت زینب(س) آمده بودند و حلقه محاصره را هر روز تنگ تر میکردند؛ اما عاشقان اهل­بیت با دست خالی در مقابل آنها ایستادند و مانع پیشروی آنها شدند و تکفیری ­ها را به عقب راندند.

سیدحسن یادآور شد: در جریان یورش به حرم حضرت زینب(س) بارها امدادهای خداوند به یاری مجاهدین اسلام آمد. در جریان پیشروی نیروهای گروهک النصره، چندین مرتبه به طرف حرم حضرت زینب(س) راکت و آرپیجی شلیک شد؛ اما به اذن الهی این گلوله ­ها عمل نکرد و حمله این گروهک منفور به حرم عقیله بنی­ هاشم با شکست مواجه شد.

وی افزود: دفاع سرسختانه مدافعین حرم و امدادهای غیبی باعث شد که دیگر گروهک النصره جرأت حمله به حرم عمه سادات را پیدا نکند.

این مدافع حرم خاطر نشان: در سایه لطف خداوند متعال، جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان عَلم مبارزه با شیعه انگلیسی را در سایه وحدت و یکدلی بر دوش کشیدند و این اتحاد وسیله ­ای شد تا بر دشمنان غلبه کنیم.

وی افزود: امروز بعد از گذشت چندین سال از حمله تکفیری­ ها و دفاع همه جانبه مسلمانان برخی کشورهای اسلامی از حریم خاندان رسول­ گرامی اسلام(ص)، حرم حضرت زینب(س) و پیرامون آن امن شده است و شاهد آن هستیم که جمعی از مسلمانان برای زیارت آن حضرت به این شهر مشرف می­ شوند.

سید حسن در پایان نیز به مردم کشورمان توصیه کرد که قدر امنیتشان را بدانند و همیشه تابع ولایت فقیه باشند که این رمز پیروزی آنها است.

نظر شما
پربیننده ها