برگزاری باشکوه آیین های ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در ایلام

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام راحل در سال جاری باشکوه‌تر و شایسته‌تر از سال‌های گذشته در راستای تداوم راه آن حضرت، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 04May 2016

برگزاری باشکوه آیین های ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در ایلام

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجتالاسلام علی چراغی پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در نشست ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام راحل در این استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی بسیار گرانبهاست که از امام راحل به یادگار گذاشتهشده است.

 وی، افزود: در دوران ستمشاهی ایران هویتی در سطح جهانی نداشت و امام راحل با شجاعت تمام با توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) و پشتوانه مردمی توانستند موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کنند و امروز نیز به برکت رهبری امام راحل و تداوم آن با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی نهضتی پویا، ظلمستیز  و فعال در جهان مطرح است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت راه خود را ادامه میدهد و امسال گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل باید به بهترین و شایستهترین نحو ممکن در تمام مناطق استان برگزار شود.

حجتالاسلام چراغی پور، در ادامه بیان کرد: نشستهای متعدد با حضور دستگاههای متولی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیلشده و برنامهریزی لازم در این زمینه با همکاری دستگاههای فرهنگی و اجرایی برای برگزار باشکوه آیینهای سالگرد ارتحال امام راحل انجامشده است.

وی، اعزام کاروان به حرم مطهر امام راحل، فضا سازی معابر در سطح کل استان، برگزاری مسابقه بزرگ صحیفه انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه پیامکی از طریق صداوسیما به مدت 5 شب، حرکت دستهجمعی عزاداران به سمت مسجد جامع شهر ایلام، برگزاری مراسم عمومی سالگرد ارتحال قبل از خطبههای نماز جمعه در 10 شهرستان از برنامههای سالگرد ارتحال است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، بیان کرد: دعوت از سخنرانان کشوری برای حضور در استان، اعزام سخنرانان به 9 شهرستان در راستای تبیین شخصیت حضرت امام راحل، توزیع پوستر و تراکت در ایام ارتحال در خصوص فعالیتهای فرهنگی و برگزاری مسابقه دل نوشته زائران اعزامی به حرم مطهر حضرت امام راحل از برنامههای دیگر سالگرد ارتحال امام راحل است.

نظر شما
پربیننده ها