سردار جزایری در واکنش به اقدام ضد ایرانی آمریکا:

نظامیان آمریکایی وادار به ترک منطقه خواهند شد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه کشورمان گفت: اینگونه ترفندها هیچ تأثیری بر روحیه ملت ایران ندارد و نمی‌تواند باعث حضور درازمدت نظامیان آمریکایی در منطقه شود.
کد خبر: ۸۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 03May 2016

نظامیان آمریکایی وادار به ترک منطقه خواهند شد

سردار سید مسعود جزایری، معاون ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در واکنش به اقدام گستاخانه آمریکاییها مبنی بر مخالفت با انجام رزمایش نظامی ایران در خلیج فارس اظهار داشت: اقدامات دفاعی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دکترین و طرحهای کلان و عملیاتی است؛ که از قبل و یا حسب مورد درباره آنها تصمیمگیری و طرحریزی شده و در وقت خودش به مرحله اجرا گذاشته میشود.

وی افزود: آمریکاییها با طرح مسائلی از این قبیل تلاش میکنند که بین دولت و ملت ایران در امر بدیهیات دفاعی و امنیتی کشور، نوعی جدایی و انشقاق ایجاد کنند. این در حالی است که ملت بزرگ ایران اسلامی حاضرند برای تأمین امنیت کشورشان و دفاع از منافع جهان اسلام، جان خود را فدا کنند؛ لذا اینگونه ترفندهای آمریکایی کوچکترین تأثیری بر روحیه ملت ما ندارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همه بررسیها نشان میدهد که ملتهای منطقه جزو اصلیترین طرفداران انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستند.

سردار جزایری در پایان تصریح کرد: آمریکاییها با اینگونه فرافکنیها و ترفندها نمیتوانند یک حضور درازمدت را برای نیروهای نظامی خود در منطقه رقم بزنند و سرانجام روزی وادار میشوند منطقه را ترک کنند؛ برآوردها نیز نشان میدهد که آن روز دور نیست.

یادآور میشود، به تازگی پیشنویس قطعنامه جدیدی در کنگره آمریکا تهیه و طی آن حضور نظامی ایران در آبهای خلیج فارس، تنشآفرین دانسته شده است. این طرح جدید آمریکایی، اعمال تحریمهای جدید علیه ایران را دنبال میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار