امیر اسماعیلی با خانواده شهید اسکندری دیدار کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با خانواده شهید سردار عبدالله اسکندری، شهید مدافع حرم دیدار کرد.
کد خبر: ۸۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 02May 2016

امیر اسماعیلی با خانواده شهید اسکندری دیدار کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با حضور در منزل شهید سردار عبدالله اسکندری در شهرستان شیراز با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

امیر اسماعیلی طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: در مکتب اسلام ناب محمدی، ازخودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزشگذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است.

وی افزود: شهادت روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا میکند. از این رو، شهید، موجآفرین و بیدارگر است و جامعه را به مسیر اصلاح رفتارها سوق میدهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در ادامه سخنان خود با اشاره به منزلت خانواده شهید گفت: خانواده شهید از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی است. پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفاء و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کردهاند، از ارزش والایی برخوردارند.

امیر اسماعیلی گفت: همچنین همسر شهید نیز که افتخار همزیستی با شهید را داشته و شریک زندگی و پشتیبان و سرپرست خود را به ظاهر از دست داده و بار نگهداری و تربیت فرزندان شهید و مسئولیت حفظ کرامت و عظمت شهید را در جامعه به دوش گرفته، به همراه فرزندان شهید به عنوان یادگاران شهید که نزدیکترین نسبت و انتساب را به او دارند، منزلت و جایگاه برجسته ای را نزد خداوند و مردم دارند.

وی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است. در واقع ملتی که یاد و خاطره شهدایش را زنده نگاه میدارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت مییابد، زیرا شهید، قدرت و جان برکفی ملت را به نمایش میگذارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار