تهران بارانی می شود

امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ - 01May 2016

تهران بارانی می شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد که سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

 امروز شدت بارش ها در شمال خراسان رضوی پیش بینی می شود. همچنین با نفوذ جریانهای شمالی در شمال شرق کشور دمای هوا کاهش خواهد داشت. در ساعات بعد از ظهر امروز در شهرهای شمالی شمال غرب وسواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

 

 روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و به صورت پراکنده در دامنه های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور رگبار باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد وبرق پیش بینی می شود. این سامانه روز سه شنبه در شمال شرق، نواحی مرکزی و دامنه های البرز شرقی سبب رگبارورعد وبرق و وزش باد خواهد شد.

 

شایان ذکراست که طی سه روز آینده ناپایداری ها در مناطق ذکر شده در ساعات بعد از ظهر تقویت شده و در برخی نقاط با رشد ابرهای جوششی و وزش باد شدید موقت همراه خواهد بود.

 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار