اوقاف و امور خیریه استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

مدیرکل اوقاف ایلام از کسب رتبه برتر کشور توسط این دستگاه اجرایی در مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ - 01May 2016

اوقاف و امور خیریه استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی، گفت: هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران، برگزار شد که در این مجمع استان های برتر تجلیل شدند.

وی افزود: این اداره کل در حوزه عملکرد سال ۹۴، سوگواره یاس نبوی و اربعین حسینی ۹۴و طرح نوروزی آرامش بهاری ۹۵عنوان برتر را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر توسط حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه با مدیرکل استان اهداء شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، یادآور شد: همچنین در این اجلاس از سید سجاد حسینی مقدم و مهدی صادقی روسای ادارات اوقاف شهرستان های ایلام و ایوان در حوزه طرح نوروزی آرامش بهاری۹۵، احسان اله ناصری مسئول حراست اوقاف استان در حوزه عملکرد سال ۹۴ و طرح نوروزی آرامش بهاری۹۵، حمداله دارابی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان در حوزه عملکرد سال ۹۴، عباس نوروزی کارشناس معاونت فرهنگی در حوزه طرح نوروزی آرامش بهاری ۹۵و جمعی از هیئت امنای امامزاده های استان، با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام شهیدی، تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان ایلام در طی ۴سال گذشته نیز در ارزیابی عملکرد سالانه به عنوان اداره کل برتر کشوری معرفی شده است.

 وی، با بیان اینکه پارسال 56 موقوفه جدید در این استان ثبت شد، گفت: عمده این وقف های ثبت شده انتفاعی هستند و با فرهنگ سازی و برنامه های تبلیغی سعی در توسعه بیش از پیش این فریضه الهی داریم.

 شهیدی، خاطرنشان کرد: این تعداد موقوفه شامل اهدای زمین و خانه برای احداث حسینیه، مساجد و موقوفه برای سایر نیت ها توسط افراد خیر در این استان وقف شده اند.

نظر شما
پربیننده ها