مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خبر داد؛

3600 دانشجوی مازندرانی به اردوهای جهادی اعزام می‎شوند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: 3 هزار و 600 دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام می‎شوند.
کد خبر: ۸۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 30April 2016

3600 دانشجوی مازندرانی به اردوهای جهادی اعزام می‎شوند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، شهرام نوری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی در دانشگاههای مازندران خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت نام برای حضور در اردوهای دانشجویی از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شده و تا خرداد ماه ادامه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری 3 هزار و 600 نفر از دانشجویان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم مازندران اعزام میشوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران افزود: در اردوهای دانشجویی اقدامات عمرانی، خدمات رسانی، برنامههای آموزشی و فرهنگی در حوزه بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

این مسئول زمان اجرای اردوهای جهادی دانشجویان در سطح مناطق محروم استان را بعد از پایان امتحانات دانشجویان اعلام کرد و گفت: با برنامهریزی انجام شده دانشجویان در 200 گروه 15 تا 20 نفره در مناطق محروم استان حضور مییابند.

وی اضافه کرد: اردوهای دانشجویی دانشگاههای مازندران در مناطق هزار جریب، کیاسر، اشکورات و منطقه سوادکوه برپا میشود و برای برپایی این اردوها نیازسنجی مناسبی انجام شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران مدت زمان حضور دانشجویان در مناطق محروم را 10 روز اعلام کرد و یادآور شد: در سال گذشته نیز 2 هزار و 800 نفر از دانشجویان به مناطق محروم استان در قالب اردوهای جهادی اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه دانشجویان دانشگاههای مازندران در ایام نوروز نیز به اردوهای جهادی در خارج از استان نیز اعزام شدند، افزود: این اردو در مناطق محروم شادگان خوزستان و با حضور 200 دانشجو در غالب گروههای مختلف برگزار شد.

نوری در پاسخ به این سئوال که آیا این اردو ویژه دانشجویان عضو بسیج است، گفت: در برپایی اردوهای جهادی و حضور دانشجویان در مناطق محروم از همه ظرفیتهای دانشجویی استفاده شد که اعزام دانشجویان به مناطق محروم براساس نیازسنجی انجام شده و بسیاری از دانشجویان شرکتکننده در این اردوها عضو بسیج دانشجویی دانشگاههای استان نبودند.

نظر شما
پربیننده ها