امیر سیاری به دفاع پرس خبر داد:

ساخت بالگرد توسط متخصصان نداجا/ حضور ناوگروه 40 در خلیج عدن

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به خودکفایی این نیرو در عرصه تولید تجهیزات دفاعی، از ساخت بالگرد توسط متخصصان داخلی برای استفاده در نداجا خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 30April 2016

ساخت بالگرد توسط متخصصان نداجا/ حضور ناوگروه 40 در خلیج عدن

امیر دریادار حبیبالله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به توان این نیرو در عرصه تعمیرات اساسی و بازآماد ظرفیتهای بالگردی اظهار داشت: سازمان جهادخودکفایی نیروی دریایی و صنعت "پنها" وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز قادر است بالگردهای این نیرو را که جزو بالگردهای پیشرفته دنیا محسوب میشود، به خوبی بازآماد کرده و به چرخه دفاعی کشور بازگرداند.

دریادار سیاری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر امکان خرید بالگردهای ترابری و تهاجمی و ارتقای ظرفیتهای بالگردی نداجا از طریق کشورهای دوست و همسایه گفت: نیروی دریایی نیازی به خرید بالگرد از دیگر کشورها ندارد و خودمان در داخل کشور با توجه به نیازمان بالگرد تولید میکنیم.

فرمانده نداجا همچنین در خصوص ماموریت ناوگروه چهلم نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: ناوگروه چهلم متشکل از ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی تنب هماکنون در حال انجام ماموریت خود جهت برقراری امنیت برای کشتیهای تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج عدن و باب المندب است و تا پایان ماموریت در قسمتهایی از دریای سرخ نیز حضور مییابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار