حجت‌الاسلام رئیسی مطرح کرد

تبلیغات گسترده‌ دشمن در فضای مجازی با هدف تغییر باورهای مردم

تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌ دشمن با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات عرصه تبلیغی گسترده‌ای را به ویژه در فضای مجازی در اختیار گرفته؛ تا سخن باطل خود را با هدف شبهه‌افکنی، تغییر باورهای مردم در بخش‌های مختلف دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی منتقل کند.
کد خبر: ۸۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ - 29April 2016

تبلیغات گسترده‌ دشمن در فضای مجازی با هدف تغییر باورهای مردم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حرم مطهر رضوی افزود: استوانه این گفتمان و غالب بودن آن باید یکی از شاخصهای مهم در عرصه های مختلف تبلیغ برای هدایت جامعه باشد.

وی ادامه داد: شناخت چهره واقعی دشمن فقط در سمت گیریها و کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی معظم له در ابتدای سال راهبردی و هدایتگرایانه بود.

وی افزود: سخنرانان و رسانهها مدت کوتاهی پس از سخنرانیهای نوروزی رهبر معظم انقلاب به نکات راهبردی آن می پردازند و بعد از مدتی فراموش میشود؛ در حالی که این سخنان راهبردی به هیچ وجه عادی نیست و باید دائما مرور و تبیین شود.

حجتالاسلام رئیسی ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب، برخی از مراکز و برخی اقدامات به مثابه صخره یا کوه مستحکمی است که نمی گذارد جامعه دچار اضطرابهای اجتماعی، تکانهها و هجمهها شود.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز می تواند در زمینه آرام بخشی به جامعه در برابر اضطرابهای اجتماعی نقش آفرینی کند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: هر فرد دارای کرسی، تریبون یا منبر می تواند در زمینه کاهش اضطرابهای اجتماعی جامعه نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: ماهیت تبلیغ دین آسان نیست و ممکن است دچار آسیب شود، تکانه یا تحرکات مختلف در حوزه سیاسی و اجتماعی در هر جامعه ای ممکن است در روند تبلیغ دین و رساندن پیام اسلام ناب و واقعی خدشه وارد کند.

حجتالاسلام رئیسی گفت: دشمن با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات عرصه تبلیغی گستردهای را به ویژه در فضای مجازی در اختیار گرفته تا سخن باطل خود را با هدف شبهه افکنی، تغییر باورهای مردم در بخشهای مختلف دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی منتقل کند.

وی افزود: برای انجام اقدامی پیشبینانه، پیشگیرانه و ایستادگی در مقابل این هجمهها نیازمند هماهنگی بهمنظور استفاده از همه ظرفیتهای موجود و همراهی همه فعالان حوزه تبلیغ و مصون ساز در جامعه دینی هستیم.

همچنین در دیدار تولیت آستان قدس رضوی و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر همکاری مشترک دو نهاد به منظور توسعه فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی اعلام آمادگی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار