سخنان صریح رهبر انقلاب خطاب به مسئولان در دیدار با کارگران؛

به مسئولین خوش‌بینم، منتها کارها یکجایش می‌لنگد!

نمی‌دانم اینکه ما سالی چندمیلیارد لوازم آرایشی وارد می‌کنیم راست است یا نه...نمی‌دانم این موضوع واردات خودروهای آمریکایی صحت دارد یا نه؟
کد خبر: ۷۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ - 29April 2016

به مسئولین خوش‌بینم، منتها کارها یکجایش می‌لنگد!

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس؛ رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران سراسر کشور فرمودند: آمریکاییها خودشان هم بدلیل مصرف بالا، خودروی آمریکایی سوار نمیشوند،آنوقت ما برای هوس یک پولدار نوکیسه میرویم و از یک شرکت درحال ورشکستگی خودرو میخریم،این غلط است!

ایشان افزودند: تصویر فروشگاههایی را به من نشان دادند که بالای تابلویش زده بودند "فقط اجناس داخلی فروخته میشود" ..بارک الله ، آفرین به این مغازه دار! درمقابل، برخی فروشگاههای بزرگ که وابسته به دستگاههای حکومتی هم هستند، مملو از اجناس خارجی ند،چرا ؟! این ظلم به کارگر ایرانی است.

رهبرمعظم انقلاب فرمودند: به من گزارش دادهاند برخی میروند کارخانهها را از دولت میخرند و وام هم میگیرند اما برای فروش زمین آن، به یک بهانهای کارخانه را تعطیل میکنند و وام را خرج ساخت و ساز میکنند، دولت و قوه قضائیه برخورد جدی کنند!

ایشان خاطر نشان کردند: مسئولین میگویند تعرفه واردات را افزایش نمیدهیم تا قاچاق کالا افزایش نیابد، آیا این منطقی است؟! ..،خب جلوی قاچاق را بگیرید؛ منظور من از قاچاقچی، آن "کوله بر سیستانی"  نیست، با آن کوله بر مبارزه هم نشود اشکالی ندارد!! .. منظور بنده قاچاقهای سازمان یافته و صدها و هزارها کانتینری است که دارد وارد میشود،شما دولتید خب برخورد کنید!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: یکی از بهانههای مسئولان برای واردات این است که فناوری اجناس خارجی جدید وپیشرفته است ... پاسخ من اینست ما که میتوانیم موشک با برد 2 هزارکیلومتری با خطای کمتراز 10متر بسازیم، آن مغز آیا نمیتواند خودرویی بسازد که مصرف 13 لیتر در100کیلومتر را برساند به 5 لیتر در 100کیلومتر؟! ...چرا به ذهن خلاق جوانهای خودمان مراجعه نمیکنید؟!

ایشان افزودند: مواردی هم به من گزارش میشود که برخی سودجوها و نوکیسهها که متاسفانه تعدادشان کم هم نیست،گاهی ازطریق رشوه به مسئولین، گاهی از طرق مختلف دیگر و گاهی از طریق ارتکاب جنایت و صدمه زدن،جلوی برخی تولیدات داخلی را میگیرند وتولیدکنندگان را به زانو در میآورند؛ دستگاههای مسئول اطلاعاتی و قضایی باید با شدت با اینها برخورد کنند!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: به مسئولین خوش بینم، منتها کارها یکجایش میلنگد، خب بگردید این شکافها را پیدا کنند! ببینند کجای این استخر شکاف دارد که هرچه آب میریزند پر نمیشود.

ایشان خاطر نشان کردند: بعضی به بنده میگویند چرا اینقدر "دشمن دشمن" میکنید...آمریکا دشمن است چه من بگویم و چه نگویم !! .. آنها را از در راندهایم میخواهند از پنجره وارد شوند؛ ما مظلومیم اما قوی هم هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین!

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار