فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

هلاکت عاملان شهادت «مأموران ناجا» در خاش/ مراسم تشییع شهدای ناجا برگزار شد

سردار رحیمی در خصوص شهادت 3 مامور انتظامی در شهر خاش، گفت: افراد مسلح با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی (ایست بازرسی فلکه پسته) به مردم بودند، 3 تن از پرسنل ناجا را شهید و یک نفر دیگر را مجروح کردند.
کد خبر: ۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ - 27April 2016

هلاکت عاملان شهادت «مأموران ناجا» در خاش/ مراسم تشییع شهدای ناجا برگزار شد

سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص جزییات دقیق به شهادت رسیدن سه تن از مأموران ناجا در شهرستان خاش اظهار داشت: شب گذشته چهار تن از قاچاقچیان مسلح در حین انتقال مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه پژو 405 که دارای سابقه سرقت مسلحانه بود، به کمین مأموران انتظامی شهرستان خاش برخورد کرده و مأموران با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه و به شهادت رسیدن سه تن از مأموران نیروی انتظامی، راننده خودرو حامل مواد مخدر در حالی که سه تن از سرنشینان آن به شدت در اثر اصابت گلوله نیروهای پلیس مجروح شده بودند، از محل متواری شدند.

سرداررحیمی تصریح کرد: مأموران انتظامی و امنیتی با اشراف اطلاعاتی،صبح امروز جنازه سه تن از این اشرار مسلح را در اطراف روستای "اکبرآباد" شهرستان خاش به همراه خودرو مسروقه ای که از آن در به شهادت رساندن مأموران استفاده کرده بودند، با تعدادی سلاح پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 21 شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش 4 تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو 405  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: سه تن از اشرار در درگیری شب گذشته که منجر به شهادت سه مامور انتظامی شده بود مجروح شده  و به سمت روستاهای اطراف شهر خاش فرار کرده بودند که به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسیده و جنازه آنان ساعاتی پیش(13:00) پیدا شد.

گفتنی است؛ سه شهید نیروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار