سردار سلامی در همایش فرماندهان بهداشت و درمان سپاه:

برای حفظ سلامت افراد هیچ تفاوتی بین فرمانده و سرباز قائل نیستیم

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت سلامت افراد گفت: موضوع حفظ و نگهداری انسان‌ها یک خلأ در نظام مدیریتی ما است؛ که باید برای آن اهمیت خاصی قائل شویم؛ در این رابطه سرباز و سردار هیچ تفاوتی با هم ندارند.
کد خبر: ۷۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 25April 2016

برای حفظ سلامت افراد هیچ تفاوتی بین فرمانده و سرباز قائل نیستیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در چهارمین همایش فرماندهان بهداشت و درمان کل سپاه اظهار داشت: انسان بازتابی از فطرت و اوج تکامل خلقت است؛ به همین دلیل خداوند برای انسان آن قدر ارزش قائل شده که احیای یک انسان را احیای همه بشریت الی الابد میداند؛ حتی مطالعات غربیها هم به این نتیجه رسیده که انسان دارای فطرت الهی است.

وی افزود: ما برای نگهداری تجهیزات، تانک، توپ و سلاحها برنامه داریم و کاملا نظامیافته و سازماندهی شده نظام نظارت و بازخوردگیری و فعالیتهای مستمری برای نگاه داری آنها داریم؛ با وجود اینکه آنها سرمایه اصلی سازمان ما نیست؛ اما آیا به آن اندازه نسبت به حفظ و نگهداری انسانها هم حساس هستیم؟ احتمالا جواب منفی است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پس این یک خلأ در نظام مدیریتی ما است؛ که باید برای آن اهمیت خاصی قائل شویم؛ در این رابطه سرباز و سردار هیچ تفاوتی با هم ندارند؛ یعنی در حفظ سلامت افراد هیچ تفاوتی نباید قائل شویم.

سردار سلامی تأکید کرد: تجهیزات باید با سلامت افراد مرتبط باشد؛ بهعنوان مثال جوانانی که در نیروی دریایی در حال انجام ماموریت هستند، اگر شناورهای آنها جاذب امواج سینوسی دریاها نباشند، این نیروها سریع فرسوده میشوند.

وی گفت: بنابراین تجهیزات درست، محیط نظیر و حتی معماری ساختمانها باید در راستای سلامت و آرامش روحی نیروها باشد؛ که مراقبت از این مسئله هم بر عهده فرماندهان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار