صبح امروز صورت گرفت؛

عیادت مجتهدزاده از همسر شهید "عباس بابایی"

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن عیادت از همسر شهید عباس بابایی اظهار کرد: شما یک سرمایه معنوی برای ملت ما هستید. دعای خیر یک ملت پشت سر شماست زیرا مردم کشورمان می‌دانند که امنیتی که امروز در کشور داریم مدیون زحمات و مجاهدت‌های شما و همسرتان است.
کد خبر: ۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 24April 2016

عیادت مجتهدزاده از همسر شهید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس و هیات همراه به نیابت از سردار "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز از "صدیقه حکمت" همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی عیادت کردند.

همسر شهید بابایی با تشکر و خیرمقدم از حضور میهمانان، اظهار کرد: همسرم در تمام دوران زندگی در کنار من و فرزندانم بوده است. هنگامی که با شهید صحبت میکنم به او میگویم اگر میخواهی در کنار بچهها بمانم از خداوند شفایم را بگیر ولی اگر معتقدی که من رسالتم را انجام دادم، من نیز راضی به رضای خدا هستم.

وی ادامه داد: ما برای آسایش خلق نشدیم. برای سختیها خلق شدیم تا بتوانیم توشهای برای آخرت داشته باشیم. بر این عقیدهام، از زمانی که به همسری عباس درآمدم و تا به امروز که در بستر بیماری هستم مورد آزمایش الهی قرار دارم. خداوند هر کدام از ما را به نوعی آزمایش میکند. امیدوارم از این آزمایش سربلند خارج شوم.

مجتهدزاده ضمن ابلاغ پیام سردار کارگر و دیگر مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بیان داشت: شما یک سرمایه معنوی برای ملت ما هستید. دعای خیر یک ملت پشت سر شماست زیرا مردم کشورمان میدانند که امنیتی که امروز در کشور داریم مدیون زحمات و مجاهدتهای شما و همسرتان است. ما توقع و طاقت این که یک شیرزن ایرانی را در بستر بیماری ببینیم نداریم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

گفتنی است؛ صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی چندی پیش به علت عارضه کبدی در بیمارستان بستری شد و در لیست پیوند کبد قرار گرفت. وی هم اکنون در بیمارستان بهمن تهران بستری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار