امیر پوردستان به دفاع پرس خبر داد:

برگزاری رزمایش "بیت المقدس" با محوریت مقابله با گروه‌های تکفیری/ حضور دانش آموختگان دانشکده افسری در رزمایش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بیت المقدس با محوریت مقابله با گروه‌های تکفیری-تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ - 24April 2016

برگزاری رزمایش

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از برگزاری رزمایش بیت المقدس با محوریت مقابله با گروههای تکفیری-تروریستی در منطقه عمومی اصفهان خبر داد.

وی در خصوص دیگر ابعاد رزمایش بیت المقدس گفت: در این رزمایش تلاش ما بر این است تا جمعی از دانش آموختگان دانشکده افسری دورههای مختلف را در تمامی رستهها وارد عمل کنیم، تا بدین ترتیب آموزشهایی را که در طول یکسال گذراندهاند را در یک کلاس آموزشی مبتنی بر عمل و همچنین صحنه بزرگ رزمایش تجربه کنند.

امیر پوردستان با اشاره به رصد مداوم تهدیدات منطقهای افزود: آنچه که در این رزمایش تحت نظر است ایجاد ظرفیتهای دفاعی لازم متناسب با نوع تهدیدات است، لذا با توجه به اینکه تهدیدات امروز با چهره جنگهای نیابتی خود را بروز میدهند و بازیگران آن گروههای تکفیری-تروریستی هستند؛ نیروی زمینی به منظور آمادگی هرچه بیشترمتناسب با این مدل تهدید رزمایش بیت المقدس را برگزار میکند.

وی در خصوص استعدادها و ظرفیتهایی که مقرر شده تا در این رزمایش به کارگرفته شوند افزود: در این رزمایش از نیروهای چابک و چالاک که از قابلیت انعطاف پذیری لازم برخوردارند استفاده میکنیم و همچنین طبق برنامه مقرر شده تا از تمامی ظرفیتهای رستهای نزاجا؛ اعم از پیاده، زرهی، توپخانه، مهندسی و ظرفیت عظیم بالگردی در این رزمایش استفاده شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از این در نشست خبری در خصوص این رزمایش گفته بود؛ سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالگرد عملیات آزادسازی خرمشهر رزمایش بیتالمقدس در منطقه عمومی اصفهان برگزار میشود؛ که فضای این رزمایش کاملا دفاعی و امنیتی بوده و متناسب با تهدیدات نوین تدوین شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار