نشست معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی-4/ سردار صالحی اصل خبر داد؛

افزایش آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان طی چند سال گذشته

معاون امور بسیج ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمادگی دفاعی و رزمی بسیجیان در چند سال گذشته با حمایت‌ها و تلاش‌های معاونت بسیج ستادکل نیروهای مسلح افزایش و کاری وسیع‌تر از گذشته انجام شده است.
کد خبر: ۷۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 18April 2016

افزایش آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان طی چند سال گذشته

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "حسین صالحی اصل" معاون بسیج ستادکل نیروهای مسلح در نشست کارکنان معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز(دوشنبه) در حال برگزاری است، گفت: سال 86 معاونتی با فرمان مقام معظم رهبری در ستاد کل نیروهای مسلح شکل گرفت که هدف از تشکیل آن پیگیری حسن اجرای منویات حضرت امام و مصوبات ابلاغی به بسیج و بسیجیان در جهت تقویت کمی و کیفی بود.

وی ادامه داد: با کمترین نیرو و امکانات قرار شد این کار بزرگ انجام شود. سر فصلهایی که طبق آن کار انجام میشود نخست بحث تربیتی است. دوم گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی است. سومین مساله کمک به سیاستگذاری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر است. بحث بسیج سازندگی نیز از دیگر مباحث است. موضوع مهم بعدی آمادگی دفاعی و آمادگی رزمی بسیجیان است که در چند سال گذشته با حمایتها و تلاشهای این بخش افزایش و کاری وسیعتر از گذشته انجام شده است.

سردار صالحی اصل خاطرنشان کرد: رصد برنامههای بسیج در سپاه و سازمان بسیج، تعامل با قوای مختلف در امور بسیج، آسیب شناسی حرکت بسیج، دیدهبانی و رصد تحولات منطقه در مورد مسائل مردمی از دیگر مسئولیتهای این معاونت است.

وی تصریح کرد: ارتباط با سازمان بسیج از طریقه برگزاری جلسات فصلی است و تاکنون 7 جلسه از مجمع ارتقا بسیج شکل گرفته است که نخستین آن ابتدای سال 93 برگزار شد و مسائل کلان و ایدههای راهگشا در رابطه با بسیج در این جلسات مورد بحث قرار گرفته است.

معاون بسیج ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: بسیج توشه و توان این کشور، نجات دهنده انقلاب از جنگ و توطئههای مختلف از ابتدای انقلاب تا به امروز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار