توصیه پدر شهید مدافع حرم "عمار بهمنی" به جوانان کشور:

جبهه اسلام را خالی نگذارید/ شهدای مدافع حرم نماد شیعه هستند

امروز به عنوان پدر شهید به جوانان کشورم توصیه می‌کنم که جبهه اسلام را خالی نگذارند. دشمن کمر همت بسته است تا شرایط ما را در منطقه ناامن کند. و مسمم است که مرقد مطهر بی بی حضرت زینب و حضرت رقیه را با خاک یکسان کند. ما باید از حرم مراقبت کنیم و نگذاریم به دست دشمن بیافتد.
کد خبر: ۷۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ - 16April 2016

جبهه اسلام را خالی نگذارید/  شهدای مدافع حرم نماد شیعه هستند

قاسم بهمنی پدر شهید "عمار بهمنی" که طی روزهای گذشته در درگیری با نیروهای تروریست تکفیری به شهادت رسید، در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: عمار فرزند دوم خانواده بود. طی چند ماه گذشته بارها در خصوص اعزامش به سوریه با من صحبت کرد. مخالفتی نکردم زیرا خودم 5 سال در دوران دفاع مقدس حضور داشتم ولی لیاقت شهادت نداشتم. به همین جهت در پاسخش گفتم "برو اگر سعادت داشته باشی شهید میشوی و اگر شهید نشدی با سرافرازی برمیگردی."

پس از گذارندن دوره آموزشی نامش در لیست اعزام درآمد و حتی تا پای هواپیما رفت ولی به دلایلی مانع رفتنش شدند. زمانی که به خانه برگشت بی تاب تر از گذشته شده بود. به من میگفت شما 35 سال در سپاه پاسداران خدمت کردهاید با دوستان و مسئولین صحبت کنید تا من را هم اعزام کنند.

عمار هر روز اخبار سوریه را دنبال کرده و فشار روحی زیادی را تحمل میکرد. احساس کردم عمار به مرحلهای رسیده که با دید باز نه از روی احساس و یا فرزند یک نظامی بودن قصد اعزام داشته باشد. خودم پیگیر اعزام شدم و سرانجام از طرف بسیج و داوطلبانه به سوریه رفت. هنگام اعزام او را به خدا و حضرت زینب (س) سپردم.

همسرم زمانی که مطلع شد فرزندمان عازم سوریه است، در ابتدا مخالفت کرد. مادر است و باید حالش را درک کنیم. به عمار میگفت "بمان و خانواده تشکیل بده." عمار هم در پاسخ میگفت "اجازه بدهید بروم. از سوریه برگشتم خانواده تشکیل میدهم." او شرایط روحی مادرش را درک میکرد و در حضور مادرش از شهادت سخن نمیگفت.

در طی چند ماهی که برای اعزام اقدام میکرد و هنوز شهرک شهید محلاتی شهید مدافع حرم نداشت، گفت "من نخستین شهید مدافع حرم شهرک شهید محلاتی خواهم شد." اما قبل از اینکه شرایط اعزامش پیش آید چند تن از جوانان شهرک در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

دو روز قبل از عملیات طی تماس تلفنی به من گفت یک کار سنگینی داریم به سرانجام رسید برمیگردم. اگر شهید شدم شما صبور باشید و نگذارید مادر و خواهرم بیتابی کنند.

همیشه غبطه دوستان شهیدم را میخورم. هر شب موقع خواب شهدا را یاد میکنم و می گویم "خدایا من را شرمنده دوستان شهیدم نکن." عمار امروز باعث افتخار من، خانواده و دوستانش شد. پسر بزرگم نظامی است. زمانی که خبر شهادت عمار را شنید گفت "من هم راه برادرم را ادامه خواهم داد." و از این موضوع نگران بود که به دلیل برادر شهید بودن اجازه حضور در سوریه را به او ندهند.

از این پس فرزندم را به حضرت زینب (س) سپردم. زیرا او با هدف دفاع از حضرت زینب راهی سوریه شد. امروز به عنوان پدر شهید به جوانان کشورم توصیه میکنم که جبهه اسلام را خالی نگذارند. دشمن کمر همت بسته است تا شرایط ما را در منطقه ناامن کند. و مصمم است که مرقد مطهر بی بی حضرت زینب(س) و حضرت(س) رقیه را با خاک یکسان کند. ما باید از حرم مراقبت کنیم و نگذاریم به دست دشمن بیافتد. شهدای مدافع حرم نماد افتخار شیعه هستند.

پدر شهید مدافع حرم عمار بهمنی در خصوص تدفین فرزندش در فسا اظهار کرد: اقوام و مسئولین شهرستان فسا درخواست داشتند که پیکر عمار در فسا تشییع و تدفین شود. ما هم به جهت احترامی که برای آنها قائل هستیم او را در فسا به خاک سپردیم.

نظر شما
پربیننده ها