سردار مارانی در همایش بزرگ امنیت و وحدت:

اقدامات امنیتی بزرگی هر روز در جنوب شرق کشور اجرا می‌شود/ رزمایش سپاه در وسعت ۱۷ هزار کیلومتر برگزار شد

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: در طول سال هر روزه اقدامات بزرگی در رابطه با امنیت در جنوب شرق با همکاری نیروهای سپاه، بسیج، مرزبانی، اداره کل اطلاعات و انتظامی مشغول خدمت در بحث امنیت جنوب شرق اجرا می‎شود.
کد خبر: ۷۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ - 14April 2016

اقدامات امنیتی بزرگی هر روز در جنوب شرق کشور اجرا می‌شود/ رزمایش سپاه در وسعت ۱۷ هزار کیلومتر برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار محمد مارانی صبح امروز در تجمع بزرگ امنیت و وحدت که در مصلای قدس زاهدان با حضور فرماندهان سپاه و رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با تقدیر از تلاشهای تمام کسانی که در برگزاری این رزمایش مشارکت داشتند، اظهار داشت: عملیات رزمی رزمایش بزرگ امنیتی پیامبر اعظم (ص) با وسعتی بیش از 17 هزار کیلومتر و یک ششم خاک کشور به مدت دو روز در دو شهرستان سراوان و جالق برگزار شد و امروز هم در روز آخر رزمایش، در این همایش در خدمت عزیزان شرکت کننده در رزمایش هستیم.

وی ادامه داد: در طول سال اقدامات بزرگی در رابطه با امنیت در جنوب شرق با همکاری نیروهای سپاه، بسیج، مرزبانی، اداره کل اطلاعات و انتظامی مشغول خدمت در بحث امنیت جنوب شرق اجرا میشود که این رزمایش را نیز میتوان به نوعی یکی از این نوع از همکاریها تلقی کرد.

سردار مارانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش برای بالا بردن و تقویت توان نیروهای منطقه بود، افزود: از جمله اقدامات کنترلی که سپاه با کمک سایر دستگاهها در منطقه انجام میدهد مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق سوخت و برخورد با هر گونه تردد اتباع بیگانه در مرزها است.

تجمع بزرگ امنیت و وحدت صبح امروز در مصلای قدس زاهدان با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، علما، روحانیون شیعه و سنی، سران طوایف و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استانهای خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار