سردار دهقان:

ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است/ هر کشور متجاوز به ایران را پشیمان می‌کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح ما به هیچ عنوان قصد تجاوز و توسعه طلبی در منطقه ندارند.
کد خبر: ۷۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ - 14April 2016

ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است/ هر کشور متجاوز به ایران را پشیمان می‌کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان دقایقی پیش در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در بندرانزلی، اظهار داشت: تاریخ و گذشته این را نشان میدهد که جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح ما به هیچ عنوان قصد تجاوز و توسعه طلبی در منطقه ندارند.

وی با بیان اینکه اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان میکنیم، افزود: مدیریت جهادی و بسیج امکانات در اختیار ماست و این اقدام ارزشمند از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا اعلام شده و در هر جای دنیا نظام سلطه بخواهد علیه ما اقدامی صورت دهد مقابل آن میایستیم و آن را از این اقدام پشیمان میکنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز در منطقه ما ناامنی وبی ثباتی وجود دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشتار مردم بیگناه در منطقه سعی دارند منطقه را نا امن کنند، تصریح کرد: در صورت هرگونه تعرضی، نیروهای مسلح و ملت ما با تمام قدرت مقابل آنها خواهند ایستاد.

سردار دهقان با بیان اینکه دشمنان، جریانهای تکفیری را در کشورهای اسلامی علیه مسلمانان راه انداختند و تجاوز و غارت در منطقه، حاصل حضور نیروهای تروریستی است، افزود: دشمنان و تروریستها شرم نمیکنند و همه شواهد نشان از وابستگی این عوامل تروریستی دارند اگر چه به ظاهر از حقوق بشر دفاع میکنند.

وی با بیان اینکه روحیه ایمانی قدرت زیادی در نیروهای مسلح بهوجود آورده که دشمنان را مأیوس میکند، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما با نیروی ایمان و توکل برخدا، موفقیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تلاش فرماندهان و مدیران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری این بوده که در بالاترین سطوح مهارت را به نیروها آموزش دهیم، بیان کرد: با آموزش این مهارتهای پیشرفته میتوانیم در بالاترین سطوح با دشمنان مقابله کنیم.

سردار دهقان اظهار داشت: نیروهای مسلح این توفیق را دارند که یک فقیه عادل و آگاه به زمان و با درک و تحلیل درست از جهان، فرماندهی نیروهای مسلح را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکپارچگی نیروهای مسلح که در سایه رهبری بهوجود آمده بزرگترین عامل قدرت نیروهای مسلح است، افزود: اگر دشمنان ما تصورشان این بود با تحریم از تجهیزات و فناوری روز دنیا ما را محروم میکنند، سخت در اشتباه هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح این شرایط تحریم را به فرصت تبدیل کردند و توانستند ابزار مورد نیاز را تولید کنند و در همه زمینهها از نظر تجهیزات قوی هستیم.

سردار دهقان تصریح کرد: در صنایع دریایی نیروی مسلح و در پیوند با ظرفیت صنعتی بهوجود آمده، علیرغم محدودیتها توانستیم سامانهها و تجهیزات مورد نظر را بهکار برده و راه اندازی کنیم؛ دیگران نمیتوانند با تهدید ما را از مسیر انقلابی باز دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار