گزارش دفاع پرس از حاشیه‌های رزمایش؛

از انجام عملیات «پاور تاکسی» تا «له کردن آمریکا در زیر پا»+ عکس

نیروهای شرکت کننده در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) سپاه با انجام عملیات «پاور تاکسی» و «له کردن آمریکا در زیر پا»، آمادگی توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۷۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ - 13April 2016

از انجام عملیات «پاور تاکسی» تا «له کردن آمریکا در زیر پا»+ عکس

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ در پایان دومین روز از رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) سپاه که در منطقه عمومی جنوب شرق کشور برگزار شد، تعدادی از نیروهای ویژه نیروی زمینی سپاه با هلی برن، بوسیله چتر از بالگردهای این نیرو به مناطق از قبل تعیین شده، فرود آمدند و به درگیری با دشمن فرضی پرداختند.

همچنین تعداد دیگری از نیروهای ویژه نیروی زمینی سپاه با انجام عملیات راپل، پاور تاکسی، به ایفای وظایف محوله پرداختند.

علاوه بر این در این رزمایش بالگردهای 206، 209، میل 17 و جایرو پلن (جایروکوپتر)، در منطقه عمومی رزمایش حضور یافتند و نقش مهمی در انجام رزمایش ایفا کردند.

در منطقه عمومی رزمایش و در دامنه برخی ارتفاعات جملاتی مانند: «نیروی زمینی ستون فقرات سپاه است»، «یا مهدی ادرکنی»، «لبیک یا خامنهای»، «مرگ بر آمریکا»، «تا زنده ایم رزمنده ایم»، «آمریکا را زیر پا له میکنیم» و «مرگ بر آمریکا» به چشم می خورد.

بدین ترتیب پس از برگزاری برنامههای پیش بینی شده در دومین روز از رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص)، بخش عملیاتی رزمایش به پایان رسید و فردا در آخرین روز از رزمایش، یکانهای حاضر در این رزمایش در زاهدان تجمع می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار