سخنگوی رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) در گفت وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

استفاده از نیروهای بومی برای ایجاد امنیت پایدار

سخنگوی رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) گفت: برای ایجاد امنیت پایدار در جنوب شرق کشور طی برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تلاش داریم تا از نیروهای بومی منطقه به دلیل آشنایی با نقاط مرزی و نیز راه های ارتباطی استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ - 13April 2016

استفاده از نیروهای بومی برای ایجاد امنیت پایدار

سردار محمد مارانی سخنگوی رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ با اشاره به اینکه دومین روز از برگزاری این رزمایش در سه مرحله کمین و یورش به نیروهای نفوذی به داخل کشور، مقابله با مسدود کنندگان راه ارتباطی مردم و بازپس گیری مناطق اشغالی تصرف شده توسط دشمن با موفقیت به مرحله اجرا در آمد، اظهار داشت: برای ایجاد امنیت پایدار در جنوب شرق کشور طی برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تلاش داریم تا از نیروهای بومی منطقه استفاده کنیم.

وی افزود: نیروهای بومی منطقه چون اشراف کامل به مناطق مرزی و راه های مواصلی منطقه دارند بهترین افرادی هستند که می توانند ما را در ایجاد امنیت پایدار در جنوب شرق کشور یاری دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: نیروی زمینی سپاه در راستای همین سیاست از پنج یا شش سال پیش چنین سیاستی را در جنوب شرق کشور در پیش گرفته و موفقیت های خوبی را هم به دست آورده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) که از روز گذشته در منطقه عمومی جنوب شرق کشور آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، بخشی از نیروهای شرکت کننده در این رزمایش را طوایف منطقه تشکیل می دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار