با حضور مقامات عالی‌رتبه نظامی صورت گرفت

آغاز رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه

رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه با حضور سرلشکر باقری و فرماندهان ارشد نظامی در منطقه جنوب شرق کشور آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 12April 2016

آغاز رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه صبح امروز با حضور جمعی از مقامات عالیرتبه نظامی در منطقه جنوب شرق کشور (منطقه جالق از توابع شهرستان سراوان) و با رمز یا رسولالله(ص) آغاز شد.

در این رزمایش سرلشکر محمد باقری رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و همچنین فرماندهان قرارگاه قدس و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان حضور داشته و بر چگونگی اجرای رزمایش نظارت میکنند.

رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) با هدف آموزش و آمادگی نیروها و با شعار «توسعه همهجانبه منطقه در سایه امنیت پایدار» از امروز به مدت سه روز در منطقه عمومی جنوب شرق کشور شامل استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان، جنوب استان خراسان جنوبی و شرق هرمزگان با محوریت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برگزار میشود.

در این رزمایش پنج قرارگاه فرعی، یگانهای رزمی نیروی زمینی و هوانیروز سپاه، توپخانه، مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی حضور دارند.

حفظ آمادگی رزمی یگانهای منطقه، نمایش قدرت نظامی مستقر در منطقه و هویتبخشی و امنیتسازی منطقه مبتنی بر مردمی کردن آن و نمایش اقتدار نظام، از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار