حجت‌الاسلام حاجی صادقی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران مقتدر را نمی‌توان وادار به تسلیم کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: غربی‌ها می‌دانند که نمی‌توانند کشور مقتدر ایران را تسلیم خواسته‌های خود کنند؛ بنابر این مشکل آنها انرژی هسته‌ای ما نیست؛ بلکه مشکل‌شان با اقتدار ایران است.
کد خبر: ۷۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲ - 10April 2016

ایران مقتدر را نمی‌توان وادار به تسلیم کرد

حجتالاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره صحبتهای نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد مقدس اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند در قبال دو راهی که آمریکا برای ملتها مشخص کرده مبنی بر اینکه یا با تسلیم در آسایش باشند، یا در غیر این صورت میبایست سختی تحریمها را تحمل کنند؛ فرمودند ما راه سومی داریم و آن هم اتکا به منابع داخلی کشورمان است.

وی افزود: با تکیه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی باید راه پیشرفت را طی کنیم؛ یعنی پیشرفت ما محدود به این دو راه نیست؛ لذا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ما راه سومی داریم که همان، پیشرفت و استقلال است؛ پس چنانچه این دو را با هم و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و قدرت داخلی خودمان داشته باشیم؛ میتوانیم راه پیشرفت کشور را ادامه دهیم.

حجتالاسلام حاجی صادقی سپس در خصوص علت حساسیتهای اخیر غربیها درباره فعالیتهای موشکی ایران نیز عنوان کرد: غربیها میدانند که نمیتوانند کشور مقتدر ایران را تسلیم خواستههای خود کنند؛ بنابر این مشکل آنها انرژی هستهای ما نیست؛ بلکه مشکلشان با اقتدار ایران است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مقتدر تسلیم نخواهد شد، تصریح کرد: به تعبیر قرآن دشمنان اسلام جز به بردگی و تسلیم شدن ما راضی نمیشوند؛ لذا نگرانی آنها از اقتدار ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها