سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

خواسته شهید صیاد از مردم استکبارستیزی و انقلابی ماندن بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد می‌خواست که مردم، آمریکا را همیشه به‌عنوان شیطان بزرگ بشناسند و همواره انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۷۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 09April 2016

خواسته شهید صیاد از مردم استکبارستیزی و انقلابی ماندن بود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید صیاد افسری نظامی، منضبط، بسیار جدی و وقتشناس بود؛ بهطوری که اصول و برنامههای فرماندهی را دقیقا به اجرا میگذاشت و شرایط را تحت کنترل داشت.

وی ادامه داد: رفتار ایشان به گونهای بود که افرادی که اهل نظم نبودند نمیتوانستند بیش از یک روز در کنار ایشان کار کنند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: شهید صیاد فردی بسیار مومن و ولایتشناس بود و انجام امور محوله را همچون فریضهای میدانست که باید نسبت به درگاه الهی انجام دهد و درواقع راز بزرگی، موفقیت و بهدست آوردن آن پیروزیهای عظیم توسط او به واسطه همین خصوصیاتی بود که در وی تجمیع شده بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: صیاد اهل وحدت و همدلی، رفاقت و مهربانی و جلسات روضه امام حسین(ع) بود. یکی از خصوصیات بارز ایشان برخورد همراه با تواضع و خضوع و خشوع با مردم و بهویژه روستاییان وعشایر بود؛ بهطوری که گاها به شهر و دیار آنها سفر میکرد و با آنها همصحبت و همکلام میشد و از نزدیک در جریان امورات و  مشکلات آنها قرار میگرفت و به من میگفت این توفیقی است که خدا به من داده تا با مردم مستضعف در تماس باشم.

وی اضافه کرد: دفتر ایشان همیشه محل رجوع اقشار حزب الهی و جبههای از سراسر کشور بود. ایشان با خضوع و خشوع در هر لباسی که بود خدمت میکرد. او موضوع نظم و انضباط  در میان نظامیان را بسیار جدی دنبال میکرد ولی در برخورد با مردم بسیار متواضع و صمیمی بود؛ البته انظباط سرمایهای است برای همبستگی نیروهای مسلح.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به روحیه استکبارستیز شهید صیاد گفت: ایشان میخواست که امام(ره) همیشه در قلب ملت زنده باشد، و مردم، آمریکا را همیشه بهعنوان شیطان بزرگ بشناسند و همواره انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار