امیر موسوی:

غرش موشک‌ها زمینه‌ساز امور دیپلماتیک و پیشرفت کشور است/ دشمنان فقط زبان زور را می‌فهمند

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه برای افزایش توان دفاعی نیاز به مجوز هیچ‌کس نداریم و تنها به گوش و چشم‌مان به فرماندهی کل قواست، گفت: غرش موشک‌هاست که فرصت دیپلماسی و پیشرفت را می‌دهد.
کد خبر: ۷۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ - 09April 2016

غرش موشک‌ها زمینه‌ساز امور دیپلماتیک و پیشرفت کشور است/ دشمنان فقط زبان زور را می‌فهمند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی شامگاه جمعه در هفدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور پر شور مردم در یادواره شهید صیاد شیرازی نشان میدهد که تکرار صحبت در مورد این شهید ملالآور نبوده و هنور تمامی ابعاد شخصیتی ایشان بازگو نشده است.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی قبل از اینکه هر شخصیت دیگری داشته باشند، یک الگوی اخلاقی بود و تکرار مطالب در مورد اخلاق پسندیده هیچگاه ملالآور نمیشود.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه سخن گفتن در مورد شهید صیاد شیرازی سخنی از یک شاگرد ممتاز اسلام، قرآن و ولایت است، گفت: درود بر پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه اطهار(ع) که چنین شاگردی در مکتب آنها پرورش یافت و سخن از او تایید و تاکید دینداری، خلوص، تلاش، مقلد بودن واقعی، ذوب در ولایت و منتظر واقعی امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه مجلس شهید صیاد شیرازی تکریم از سرباز، بسیجی و سپاهی و تکریم ساحت شهید است، عنوان کرد: راز جاودانگی شهید صیاد شیرازی در خدایی بودن، با خدا بودن، برای خدا بودن، خدایی و تکلیفی عمل کردن بود.

امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه «من کان لله کان الله له» شعار شهید صیاد شیرازی بود، ابراز کرد: این شهید عاشق خدا بود و این عشق در  همه رفتار و گفتار او دیده میشد.

وی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی عشق به خداوند متعال را در نمازش به نمایش میگذاشت؛ چرا که اهتمام و جدیت فوقالعادهای در برقراری نماز اول وقت و جماعت داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مبارزه با نفس دیگر ویژگی این شهید بود، خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی علاوه بر پایبندی به دین، احکام و شرع، تبلیغ و ترویج دین را تکلیف خود میدانست.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی روحیه ولایتپذیری ویژهای داشتند، اظهار داشت: این شهید سختترین تکلیفها را با شادی و خوشحالی انجام میداد.

امیر موسوی با تاکید بر این موضوع که ولایتپذیری رمز جاودانگی شهید صیاد شیرازی بود، گفت: این شهید اهتمام و علاقه زیادی برای ملاقات با مراجع تقلید، ائمه جمعه و همنشینی با علما و روحانیت داشتند.

وی افزود: سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش نیز به دلیل همنشینی با شهید صیاد شیرازی بسیاری از خصوصیات این شهید را در خود تقویت کرده است و آن چیزی که از جایگاه ولایت صادر میشود برایش شیرین است.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی به ما آموخت تا در بندگی خلوص داشته باشیم و صبر و نماز را پشتوانه کارهایمان قرار دهیم و مطیع محض مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به دشمنیها و تهدیداتی که علیه جمهوری اسلامی انجام میشود، بیان کرد: این دشمنی و تهدید همهجانبه بوده و در یک حوزه و مولفه قدرت نیستند؛ بلکه در حوزههای مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، زیستمحیطی و غیره است.

امیر موسوی با بیان اینکه تهدیدات دشمن خطی، رشتهای و واضح نیست، ابراز کرد: این دشمنی و تهدید مثل تار و پود به هم تنیده و فرصت و تهدید درون هم هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان، اصل، ریشه و تمامیت ایران را هدف گرفتهاند، گفت: دعوای ما و آمریکا «میخواهم که تو نباشی» است و آب ما و آنها هرگز به یک جوی نخواهد رفت.

جانشین فرمانده کل ارتش یا بیان اینکه ماهیت نظام ما آرمانخواهی، ضد استکبار، ضد سلطه و ایجاد تمدن اسلامی است، افزود: ماهیت نظام سلطه در نقطه مقابل ما قرار دارد و در این راستا دفاع باید همه جانبه باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه عرصهها را برای خود خاکریز قرار دهیم، تصریح کرد: در دفاع و بازدارندگی فقط کنار هم بودن کافی نیست و باید در هم تنیده و یکپارچه عمل کنیم.

سرتیپ موسوی با بیان این موضوع که دشمنان ما به جز زبان زور زبان دیگری را نمیفهمند، اظهار داشت: تجربه این 37 سال این را ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه ما همیشه جهان را به منطق دعوت کردهایم، خاطرنشان کرد: اگر دزد دیوار یک خانه را قابل نفوذ بداند، وارد خواهد شد و خصلت امروز استکبار نیز همین است.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه امروز استکبارگران مدرنترین دزدان تاریخ هستند، بیان کرد: در پناه چرخش تانکها فناوری اجازه رشد پیدا میکند و غرش موشکهاست که فرصت دیپلماسی و پیشرفت را میدهد.

وی گفت: فریاد «ای رهبر آزاده، آمادهایم، آماده»، ایستادگی، مقاومت و آمادگی بسیج و ملت بزرگ ایران اجازه میدهد تا چرخهای اقتصاد به نفع ملت بچرخد.

امیر موسوی با اعلام اینکه نیروهای مسلح بهعنوان دژهای مستحکم هستند، تاکید کرد: برای افزایش توان دفاعی نیاز به مجوز هیچکس نداریم و تنها به گوش و چشممان به فرماندهی کل قواست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار