سردار جزایری:

ایران به خوبی کشورهای استکباری را رصد می کند/ کشورهای اروپایی تابعی از سیاست های امپریالیستی و صهیونیستی هستند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ایران وضعیت کلی جهان را در خصوص کشورهای استکباری به خوبی می شناسد و به هم به طور لحظه ای آن ها را رصد می کند.
کد خبر: ۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ - 03April 2016

ایران به خوبی کشورهای استکباری را رصد می کند/ کشورهای اروپایی تابعی از سیاست های امپریالیستی و صهیونیستی هستند

به گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داده همواره اهل منطق است اظهار داشت: ایران وضعیت کلی جهان را در خصوص کشورهای استکباری به خوبی می شناسد و به هم به طور لحظه ای آن ها را رصد می کند. از این رو هرگونه ساده اندیشی را در خصوص این کشورها از دستور کار خود خارج کرده است.

وی افزود: بر این اساس منطقی که دارد با همه کشورها به غیر از کشورهای جعلی و دروغین وارد صحبت می شود.

وی ادامه داد: البته در مورد مذاکره محدودیت هایی برای خود وضع میکند برای مثال با کشور استکباری همچون آمریکا در هر موضوعی مذاکره نمی کند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: برای ما و جامعه بزرگ مقاومت به خوبی ثابت شده که کشوری می تواند در شرایط کنونی جهان که گرگ ها در آن حاکم هستد بایستد و مقاومت کند که دارای استحکام لازم و قدرت باشد.

سخنگوی ارشد نیروها مسلح در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات دوگانه کشورهای اروپایی در مسائل مرتبط با کشورمان نیز بیان داشت: اینکه کشورهای اروپایی در چهارچوب استکبار جهانی و سیاست های صهیونیستی حرکت می کنند و برخلاف تبلیغاتی که می شود استقلال لازم را در سیاست خارجی ندارند از این رو تابعی از سیاست های امپریالیستی و صهیونیستی هستند بنابراین علت اصلی برخورد دوگانه آن ها با ایران مبتنی بر این منشا و اصل اساسی است.

سخنگوی ارشد نیروها مسلح ادامه داد: در عین حال باید توجه داشته باشیم که لیبرال دموکراسی حاکم بر جوامع اروپایی در ذات خود زیاده خواهی دارد که منجر به چنین رفتارهایی می شود.

سردار جزایری تصریح کرد: بنابراین اروپا به دنبال این است که منافع اضافه از ایران داشته باشد لذا مشاهده می کنیم که سیاست دوگانه و چندگانه ای را از خود بروز می دهند.

سردار جزایری همچنین در ادامه به موضوع علت تمرکز آمریکایی ها بر فعالیت های موشکی کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به شدت نگران هستند که قدرتی مثل ایران از توانمندی های بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر دارد برخوردار باشد بنابراین تلاش می کند تا با کاهش توانمندی های ایران سیاست های خود را اعمال کند به همین علت شاهدیم هر از گاهی سعی می کند با پیدا کردن بهانه ای حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: این زیر سوال بردن ممکن است یک زمانی از طریق انرژی اتمی باشد و ممکن است زمان دیگر بحث موشکی باشد و فردا بحث حقوق بشر را مطرح کنند.

نظر شما
پربیننده ها