امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

توانمندی‌های دفاعی خود را برای دفاع در برابر متجاوزان افزایش می‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توانمندی‌های دفاعی خود را به حدی بالا می‌بریم که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بتوانیم از تمامیت ارضی کشورمان برابر تجاوزگری های دشمنان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۷۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ - 03April 2016

توانمندی‌های دفاعی خود را برای دفاع در برابر متجاوزان افزایش می‌دهیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم یادبود والده سردار سلامی، در جمع خبرنگاران گفت: تا زمانی که قدرت نداشته باشیم کشورهای غربی با ما مذاکره نمی کنند؛ اگر قدرت داشته باشیم پای میز مذاکره می آیند. در واقع چنانچه قدرت نداشته باشیم زیر پا له می شویم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برترین قدرت منطقه است اما نه به قصد تجاوزگری بلکه به قصد احقاق حق خود و دفاع از منافع، منابع و مرزهای کشورمان.

امیر سیاری اضافه کرد: من با عنوان مسئول حفظ و حراست از دریاهای کشورمان عنوان می کنم هر اقدامی لازم باشد برای بهروز رسانی تجهیزات خود انجام می دهیم؛ حال می خواهد ناوشکن باشد، یا اژدر و موشک.

وی افزود: توانمندی های دفاعی خود را به حدی بالا می بریم که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بتوانیم از تمامیت ارضی کشورمان برابر تجاوزگری های دشمنان ایستادگی کنیم و این واقعیتی است که به طور جدی دنبال می کنیم.

نظر شما
پربیننده ها