حجت الاسلام شیرازی در جمع خبرنگاران:

موشک‌های ایران لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته است/ موضع‌گیری علیه برنامه موشکی کشور به معنای همراهی با دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: ما نیازی به موشک هایی با برد بالای 5 هزار کیلومتر نداریم و همین موشک‌هایی که هم‌اکنون در اختیار داریم نیز لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته است.
کد خبر: ۷۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ - 03April 2016

موشک‌های ایران لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته است/ موضع‌گیری علیه برنامه موشکی کشور به معنای همراهی با دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، در حاشیه مراسم ختم مادر سردار سلامی، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل حساسیت آمریکا نسبت به برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکا 37 سال است که هیچ غلطی نتوانسته است بکند و در آینده هم هیچ غلطی نمی تواند بکند. همه حرکاتی که آمریکایی ها انجام می دهند علیه نقاط قوت ایران است و این نقاط قوت به جایی رسیده که هیچگونه امکان جلوگیری و برگشتی وجود ندارد و ما امروز در بحث موشکی به لطف الهی در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

وی افزود: همه ملت می دانند که برنامه موشکی نقطه امید ملت ایران است و ملت ما اجازه نخواهد داد که مسئولین کشور دست از توسعه مباحث نظامی بردارند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به سخنان برخی مسئولین مبنی بر انتقاد به توسعه موشکی کشور تاکید کرد: خود آنها هم امروز متوجه شده اند که آن حرکتی که دنبال می کنند نتیجه نخواهد داشت و طرح چنین مسائلی به معنای دشمنی با ملت ایران است. خصوصا امسال که سال مقاومت اقتصادی است بحث موشکی را باید در همه مباحث الگو قرار دهیم. روزی ما موشک نداشتیم؛ اما امروز موشک های دوربرد داریم. ما باید در همه مباحث اقتصادی و صنعتی نیز بحث موشکی را الگو قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ترس دشمن از این است و دشمنان می دانند که ما هیچ عقبنشینی نخواهیم داشت؛ این مباحث در طول سالیان متمادی بوده و مسئله تازه ای نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار کرد: نمی خواهم بگویم برخی انتقادات ناآگاهانه یا آگاهانه بوده است؛ بلکه اگر کسی بخواهد در مقابل اقتدار ملت ایران موضع بگیرد؛ چه آگاهانه و یا غیر آگاهانه آب بر روی آسیاب دشمن می ریزد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وجود موشک های جدید با برد بیش از 5 هزار کیلومتر در کشورمان را تائید میکنید یا خیر افزود: ما نیازی چنین بردی نداریم؛ همین موشک های امروز ما لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته است؛ البته اگر مسئولین نظام داشتن موشک هایی با برد بلندتر را لازم بدانند، در این زمینه اقدام خواهد شد.

حجتالاسلام شیرازی در پایان گفت: دشمنان جرئت حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند. همه تلاش های دشمن برای این است که بتواند زمینه را برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی فراهم کند؛ اما امنیتی که امروز ایران در منطقه دارد، هیچ کشوری ندارد؛ دشمن می خواهد این امنیت را بشکند؛ ولی نخواهد توانست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار