روایت فتح فصل جدیدی از عاشقانه‌ها ر ا تکرار می‌کند

ششمین جلد از مجموعه‌ "نیمه پنهان ماه" انتشارت روایت فتح، به چاپ دهم رسید.
کد خبر: ۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴ - 07December 2013

روایت فتح فصل جدیدی از عاشقانه‌ها ر ا تکرار می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "مهدی باکری به روایت همسر شهید" که به قلم مریم برادران نوشته شده است به بیان بخشی از زندگی شهید مهدی باکری از زاویه دید همسرش میپردازد. این اثر برای نخستین بار در سال 1383 چاپ شد و تاکنون 40 هزار و 700 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

این کتاب که ششمین جلد از مجموعه "نیمه پنهان ماه" انتشارت روایت فتح است، خاطرات همسر شهید باکری را در قالب داستان روایت میکند.

مهدی باکری 30 فروردین ماه سال 1333 متولد شد و در آبان ماه سال 1359 با صفیه مدرس ازدواج کرد و در 25 اسفند سال 1363 به شهادت رسید.

در مقدمه کتاب میخوانیم: "در کتاب قطور تاریخ، فصل جدیدی به نام انقلاب اسلامی و به نام انسان نوشته شده است. این فصل از جنس بهار است ولی به رنگ سرخ نوشته شده است و خزانی به دنبال ندارد. این فصل، داستان تجدید عهد انسان در روزهای پایانی تاریخ است و برای همین با خون و اشک نوشته شده است؛ خونی که یک روز در این سرزمین بر خاک ریخته شد و اشکی که روزی در وداع گوشه چادری پنهان شد و روزی دیگر بر سر مزاری به خاک فرو شد و امروز باز هم جاری میشود تا یک بار دیگر، گرد و غبار ناگزیر زمان را از چهره سرداران روزهای انتظار بشوید. در کتاب قطور تاریخ، فصل جدیدی نوشته شده است که سخت عاشقانه است."

"مهدی باکری به روایت همسر شهید" تصویرگر دوریهاست، سختیها، بیبهانه گریه کردنها، تصویرگر لحظات کوتاه با هم بودن و روایتگر یک زندگی که پایانش شهادت است. این کتاب از یک یقین میگوید؛ اینکه مرد، نمی ماند: "صفیه میدانست مهدی برایش نمیماند. این را از همان روز اول که او را دید و حرف زدند، فهمید و در زندگی باور کرد؛ همان چهار سال. اما چرا باز وقتی خبرش را شنید جا خورد؟ خودش هم نمیداند."

چاپ دهم کتاب "مهدی باکری به روایت همسر شهید" که به قلم مریم برادران با شمارگان پنج هزار و پانصد نسخه، 56 صفحه در قطع پالتویی بهزودی از سوی انتشارات روایت فتح در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها