سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

موشک‌های امروز ما ساخته دست نسل سوم انقلاب است/ توانمندی‌های موشکی ایران هدف بعدی دشمن در پسابرجام

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک‌ها و همه تجهیزات آن ایرانی است و جوانانی که این موشک‌ها را ساخته‌اند، جوانان نسل سوم هستند.
کد خبر: ۷۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 09March 2016

موشک‌های امروز ما ساخته دست نسل سوم انقلاب است/ توانمندی‌های موشکی ایران هدف بعدی دشمن در پسابرجام

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش موشکی سپاه، سردار سرتیپ امیرعلی حاجیزاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار ولایت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش نشانی از اقتدار و آمادگی و توان یگانهای موشکی سپاه در سراسر کشور است؛ که از یک هفته پیش مراحل مقدماتی آن آغاز شد.

وی افزود: دو موشک قدر F و H که از ارتفاعات شرق البرز شلیک شد، اهدافی در سواحل مکران را در فاصله یک هزار و 400 کیلومتر هدف قرار داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: موشکها و همه تجهیزات آن ایرانی است و جوانانی که این موشکها را ساختهاند، جوانان نسل سوم هستند.

سردار حاجیزاده اضافه کرد: این توانمندی محصول تحریمهاست؛ لذا هرچه دشمنان فشار بیاورند دانش سپاه برای دفاع  از ارزشها در راستای تلاشی که آنها انجام میدهند مضاعف خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما بعد از برجام این توانمندیهای موشکی را هدف قرار دادهاند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: آنچه امروز مشاهده میکنید ماحصل دستاوردی است که طی 37 سال گذشته ملت ما در دفاع  از ارزشهای انقلاب بهدست آورده است.

سردار حاجی زاده افزود: البته این موشکها بردی 2 هزار کیلومتری دارند که اگر میخواستیم برد نهایی را استفاده کنیم میبایست موشکها اهدافی را در خلیج فارس مورد اصابت قرار میدادند.

نظر شما
پربیننده ها