وزیر اطلاعات:

خطرات زیادی فکر و اندیشه انسان ها را تهدید می کند

وزیر اطلاعات گفت: امروز مرزبانی از عقیده و اعتقادات انسان ها واجب عینی همه ما است زیرا خطرات زیادی فکر و اندیشه انسان ها را تهدید می کند.
کد خبر: ۷۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ - 08March 2016

خطرات زیادی فکر و اندیشه انسان ها را تهدید می کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کار عمیقی کرده و بدون شلوغ کاری، ادعا و مطالبه گری کارتان را با عشق انجام دادید، اظهار داشت: خواستم بگویم از میان سربازان گمنام امام زمان خدمت سربازان گمنام فرهنگ شرفیاب شدم اما دیدم مرزی میان این دو سربازی نیست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار فرهنگی در جهت هدایت انسان ها بسیار مهم است، گفت: با اقتصاد شکوفا و امنیت پایدار، عبودیت بالنده می شود؛ لذا وظیفه مسئولان نظام این است که هم چرخ اقتصاد را بچرخانند و هم مسئولان امنیتی، امنیت را تامین کنند تا عبودیت رنگ لازم را به خود بگیرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که کار هدایت در فرهنگ اسلامی جایگاه ارزشمندی دارد، اضافه کرد: امروز مرزبانی از عقیده و اعتقادات انسان ها واجب عینی همه ما است زیرا خطرات زیادی فکر و اندیشه انسان ها را تهدید می کند؛ البته اکسیر اخلاق، افراد مرده را زنده می کند.

حجت الاسلام علوی در پایان گفت: خداوند در قرآن هدایت انسان ها در جهت خیر را امری واجب مطرح می کند و به فرموده پیامبر اسلام(ص) بهترین انسان ها کسانی هستند که مردم را به راه خدا دعوت می کنند و خدا را محبوب بندگانش می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار