فرمانده کل سپاه:

شلیک موشک‌های بالستیک پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان است/ هراس دشمنان از غرش موشک‌های سپاه

فرمانده کل سپاه گفت: شلیک موشک‌های بالستیک از نقاط مختلف جغرافیای ایران اسلامی پاسخی قاطع به یاوه گویی‌های دشمنان در اعمال تحریم های موشکی است.
کد خبر: ۷۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ - 08March 2016

شلیک موشک‌های بالستیک پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان است/ هراس دشمنان از غرش موشک‌های سپاه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، برگزاری این رزمایش و شلیک موشکهای بالستیک از نقاط مختلف جغرافیای ایران اسلامی را پاسخی قاطع به یاوه گوییهای دشمنان در اعمال تحریم های موشکی عنوان کرد و بیان داشت: با شلیک این موشک ها گوشهای از عملیاتی بودن سیلوهای موشکی سپاه که در سراسر کشور گسترش یافتهاند به نمایش درآمد.

وی افزود: با برگزاری رزمایش اقتدار ولایت دشمنان ما خواهند فهمید که اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ما بوده و حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی راجع به آن صحبت کنیم.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه امنیت مهمترین موضوع و اولویت اول در نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنیها است گفت: خداوند متعال را شاکریم که اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بویژه حوزه موشکی سپاه و همت پاسداران مجاهد و غیور نیروی هوافضای سپاه، امروز قدرتی بی نظیر را در منطقه را بوجود آورده که گوشهای از آن در این رزمایش به نمایش درمیآید.

وی با اشاره به تأثیر تحریم ها بر ارتقای توان موشکی سپاه تأکید کرد: بحمدا... امروز تقریباً صد در صد تولیدات ما بومی بوده و متکی به خارج نیستیم؛ ما در این تحریم ها رشد کرده و خودکفا شدهایم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مسئولین ارتقای توان موشکی را خط قرمز نظام دانسته و بر آن وحدت نظر دارند، گفت: دشمنان ما نیز این را دریافتهاند که گسترش تحریمها و فشارهای امنیتی تأثیری بر ارتقای توانمندیهای ما نداشته است، لذا با اعمال تحریمهای اقتصادی درصددند ما را در حوزه موشکی محدود کنند.

وی پیام رزمایش اقتدار ولایت را امنیت برای ملت ایران و کشورهای همسایه منطقه عنوان و تصریح کرد: امنیت ایران، امنیت کشورهای منطقه است و تمام تلاش ما در راستای برقراری امنیت کشورمان است.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه دست های سپاهیان اسلام در برابر دشمنان همواره بر روی ماشه است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و امنیت منطقه باید از غرش موشکهای سپاه در هراس باشند.

وی در پایان با بیان اینکه بیشترین تهدید متوجه جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیستها است، اظهار داشت: هرکس که بیشتر با ایران اسلامی دشمنی دارد به طور طبیعی از این آمادگیها و توانمندیها در هراس و وحشت است و از آنجا که برد غالب موشکهای ما رژیم غاصب صهیونیستی را در بر میگیرد، از این رو بیشترین نگرانی را آنها دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار