فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد:

انهدام هدف در 700 کیلومتری با پرتاب موشک از «سیلو»/انواع موشک های بالستیک در پهنه ایران پرتاب می شود

سردار حاجی‌زاده گفت: در آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، موشک‌های پرتاب شده از «سیلو»، نقطه‌ای در فاصله 700 کیلومتری را مورد اصابت و انهدام قرار دادند.
کد خبر: ۷۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ - 08March 2016

انهدام هدف در 700 کیلومتری با پرتاب موشک از «سیلو»/انواع موشک های بالستیک در پهنه ایران پرتاب می شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به آغاز مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت و موفقیتآمیز بودن پرتاب موشکهای بالستیک از «سیلو» اظهار داشت: این رزمایش که با روشی متفاوتتر از رزمایشهای مشابه از چند روز گذشته با پرتاب انواع موشکهای بالستیک دوربرد، میان برد و کوتاه برد در مناطق گوناگونی از پهنه ایران اسلامی آغاز شده، از اولین دقایق بامداد امروز وارد مرحله نهایی خود شد.

وی افزود: در آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، موشکهای پرتاب شده از «سیلو»، نقطهای در فاصله 700 کیلومتری را مورد اصابت و انهدام قرار دادند.

سردار حاجی زاده «نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه وحدت، همگرایی، همدلی و همزبانی» را شعار رزمایش اقتدار ولایت دانست و در بیان اهداف این رزمایش خاطر نشان کرد: نشان دادن «قدرت بازدارندگی» و «آمادگی های همه جانبه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای مقابله با هرگونه تهدید علیه انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور، از مهمترین اهداف این رزمایش است.

وی ادامه داد: طی این رزمایش تلاش میکنیم ضمن ارتقای توان و آمادگی رزمی یگان ها و پایگاه های موشکی، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و در برنامههای آتی از آن بهره برداری بهینه کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار