جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دشمن با نفوذ می خواهد برخی مسئولین را به سمت خود متمایل سازد/در انتخابات گذشته رگه هایی از نفوذ دیده شد

سردار تنگسیری گفت: دشمن در حال حاضر هزینه های بسیاری برای نفوذ می پردازد تا بتواند طبقه خاصی از مسئولین نظام را به سمت خود متمایل سازد.
کد خبر: ۷۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ - 08March 2016

دشمن با نفوذ می خواهد برخی مسئولین را به سمت خود متمایل سازد/در انتخابات گذشته رگه هایی از نفوذ دیده شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پایان خصومت های میان ایران و آمریکا چه زمانی اتفاق می افتد، اظهار داشت: دشمنی استکبار با ایران تمام نشدنی است و جنگ میان حق و باطل همچنان ادامه دارد لذا در حال حاضر نیز تغییری در مواضع شیطان بزرگ رخ نداده و از نگاه من این مواضع استکبار ستیزی باید ادامه داشته باشد.

وی در رابطه با مضرات ارتباط با کشورهای سلطه طلب هم عنوان کرد: تمامی کشورهایی که با آمریکا، رابطه حسنه برقرار کرده اند نه تنها از این رابطه سودی نبردند، بلکه خسارت های مالی و تحقیرهای بین المللی را نیز تحمل کردند؛ حتی ایران در زمان پهلوی نیز که رابطه حسنه ای با آمریکا داشت، بازهم از امکانات مناسبی برخوردار نبود.

سردار تنگسیری با اشاره به رهنمودهای قرآنی در این رابطه ادامه داد: این استکبار ستیزی ما مبنای قرآنی دارد و هر جا اعتمادی به دشمن صورت گرفته، از همانجا ضربه خورده ایم؛ این همان موضوعی که متاسفانه بعضی ها به جای نگاه داخل، چشم به دستان آمریکا دوخته اند.

وی در رابطه با ابعاد جنگ نرم نیز عنوان کرد: جنگ نرم، ابعاد وسیع تری از جنگ سخت دارد و می تواند با ایجاد فتنه در میان ملت مسلمان، توده کثیری از مردم را با خود غرق کند؛ در تاریخ صدر اسلام، هنگامی که پیامبر از جنگ باز می گشت، مردم را به جهاد اکبر، یعنی مبارزه با نفس توصیه می کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در رابطه با نفوذ دشمن در میان نیروهای انقلابی نیز تصریح کرد: در انتخابات گذشته رگه هایی از نفوذ دیده شد؛ دشمن دیگر تجربه فتنه ۸۸ را داشت و ترجیح داده بود که مانند گذشته مستقیم وارد نشودغ هرچند ماهیت این دخالت از برخی شبکه ها علنا روشن شد.

وی، «یورگن بوس» را بهترین گزینه برای دریافت جایزه جشنواره باروت خیس دانست و افزود: سلمان رشدی یک مرتد است؛ او با توهین به اسلام و امام، جریان ضد اسلامی را دنبال کرده و هنوز به سزایش نرسیده است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه اگر نفوذ میان خود را جدی نگیریم، از همین راه ضربه می خوریم تأکید کرد: نفوذ مسئله ساده ای نیست؛ دشمن در حال حاضر هزینه های بسیاری برای نفوذ می پردازد تا بتواند طبقه خاصی از مسئولین نظام را به سمت خود متمایل سازد.

وی در ادامه به سابقه نفوذ در ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروزه برخی از مسئولین دولت اصلاحات که در شبکه های انگلیسی فعالیت می کنند، زمانی در میان ما نفوذ داشتند؛ نفوذ یعنی اینکه به این گونه افراد امکانات و اختیارات سیاسی بدهیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان عنوان کرد: آن دسته از نمایندگانی که امروز لندن نشین شده اند، خائنین به این مملکت هستند؛ ما اینجا به دنیا آمده ایم و همین جا خواهیم مرد و تا آخرین قطره خون از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار