سوده بعد از هجده سال زد زیر گریه که من بابام رو می‌خوام

کتاب "اصغری خواه به روایت همسر" از سری کتاب‌های نیمه پنهان ماه، به چاپ ششم رسید. این اثر برای نخستین بار در سال 1387 منتشر شد.
کد خبر: ۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹ - 03December 2013

سوده بعد از هجده سال زد زیر گریه که من بابام رو می‌خوام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "اصغری خواه به روایت همسر" از سری کتابهای نیمه پنهان ماه، اثر فاطمه غفاری به چاپ ششم رسید. این اثر برای نخستین بار در سال 1387 چاپ شد و تاکنون 19 هزار و 800 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

این کتاب که چهاردهمین جلد از مجموعه نیمه پنهان ماه انتشارت روایت فتح است، خاطرات همسر شهید اصغری خواه را در قالب داستان روایت میکند.

محمد اصغری خواه 2 خرداد ماه سال 1340 متولد شد و در بهمن ماه سال 1359 با سیده نساءهاشمیان ازدواج کرد و در یکم مهر سال 1369 به شهادت رسید.

محمد اصغریخواه حتی یک سنگ قبر هم نداشت که همسرش در کنار آن بنشیند و یک دل سیر درد دل کند، محمد جا مانده بود. استخوانهایش را دو سال بعد آوردند. جای او خالی شد، برای نساء که همسرش بود و برای بچهها، سجاد و سوده. گذر سالها هم نتوانست جای خالی او را پر کند: چند وقت پیش دخترم عقد کرد. قبل از عروسیش تلویزیون برنامهای از پدرش نشان میداد. بعد از هجده سال یک دفعه سوده زد زیر گریه که من امشب بابام رو می خوام.

اصغری خواه به روایت همسر شهید، قصه همین حکایتهاست، قصه مردی که ساده بود و زنی که بعد از شوهرش، دیگر هرگز شاد نشد.

چاپ ششم کتاب "اصغریخواه به روایت همسر شهید" که به قلم فاطمه غفاری با شمارگان سه هزار نسخه، 56 صفحه در قطع پالتویی به زودی از سوی انتشارات روایت فتح در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار