آخرین پیام شهید مدافع حرم؛ "باید کمرها را ببندیم، اول بریم جهاد بعد فرهنگی"

شهید "حجت اسدی" در پیامی که به یکی از دوستانش ارسال کرده از اولویتش برای رفتن به جهاد نوشته است: "باید کمرها را ببندیم، اول بریم جهاد بعد فرهنگی"
کد خبر: ۷۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ - 29February 2016

آخرین پیام شهید مدافع حرم؛

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، طلبه شهید «حجت اسدی»؛ از فعالان فرهنگی استان قزوین و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که در کسوت خادمی شهدا در یادمانهای مختلف دفاع مقدس به زائران راهیان نور خدمت میکرد. او چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد و توسط تروریستهای تفکیری در سن 34 سالگی و در شب شهادت حضرت زهرا(س) به شهادت رسید از او سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

وی از مسئولین موکبی بود که سال گذشته در ایام فاطمیه در نجف اشرف بنا شد و همچنین دو سال متوالی مدیریت چندین موکب در موسم اربعین را برعهده داشت. به گفته دوستانش حالا روحی حجت این اواخر عجیب شده بود و در پیامک هایی که رد و بدل می شد این تغییر مشخص بود.

شهید "حجت اسدی" در پیامی که به یکی از دوستانش ارسال کرده از اولویتش برای رفتن به جهاد نوشته است: باید کمرها را ببندیم، اول بریم جهاد بعد فرهنگی، ول کن داداش این ها همه میگذره، دعا کن در این مسیر با اخلاص و پاک باشیم، آخرش هم عاقبت به شهادت...

پیکر شهید "حجت اسدی" 6 اسفندماه با استقبال گسترده ی مردم قزوین و طی مراسمی با حضور خانواده شهدا، دوستان و همسنگران شهید در قزوین تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار