مدیرکل جفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین

همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل جفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: هم‌زمان با ایام ولادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(سلام الله علیها) همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۷۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ - 28February 2016

همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، در جلسهای که صبح امروز بهمنظور هماهنگی برگزاری همایش اسوههای صبر و مقاومت  در این اداره کل با حضور بید خام مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین، عطایی عضو شورای شهر قزوین،رضایی مسئول بسیج زنان سپاه صاحبالامر(عج) و نماینده امور بانوان ادارات استان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش داریم برای سومین سال پیاپی همایش اسوههای صبر و مقاومت را با مشارکت و همکاری سایر ادارات استان برگزار نماییم تا هم قدردان زحمات مادران و همسران شهدا باشیم و هم این فرهنگ صبر و مقاومت را به نسل جوان منتقل نماییم.

طاهرخانی افزود: در کنار مادران و همسران شهدای دوران دفاع مقدس امسال تجلیل ویژهای از خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم خواهیم داشت که در اولویت برنامه امسال همایش اسوههای صبر و مقاومت است.

وی تصریح کرد: شهیدان رسول پور مراد، حمید سیاهکالی مرادی و حجت اسدی سه شهید مدافع حرم هستند که در استان قزوین داریم و البته شهدای مدافع حرم دیگری هم داریم که در خارج از استان تدفین شدهاند و تلاش میکنیم تا بتوانم قدردان زحمات مادران و همسران این عزیزان باشیم.

در ادامه این جلسه سرکار خانم بید خام مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در سخنانی بر قدردانی از خانواده شهدای حرم تأکید کرد و از مسئولین امور بانوان ادارات استان درخواست کرد تا با تمام توان خود از این همایش حمایت کنند.

در ادامه خانم شهلا عطایی عضو شورای شهر قزوین، در سخنانی شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: در طول دفاع مقدس هیچگاه در شهر قزوین خطر جنگ را احساس نکردیم و این به خاطر رشادتهای شهدای عزیز است که وظیفه خود میدانم تشکر کنم از مادران و همسران شهدا.

عطایی با اشاره به جایگاه شهدای گمنام در نزد پروردگار افزود: خانواده این عزیزان به گردن همه ما دین دارند و شهرداری و شورای شهر قزوین در با تمام توان در کنار این عزیزان است و هر کاری که به عهده ما نهاده شود باافتخار انجام خواهیم داد.

در پایان این جلسه سایر اعضای جلسه به بیان نظرات و دیدگاههای خود در خصوص همایش اسوههای صبر و مقاومت پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار