ایوبی در گفتگو با دفاع پرس

سلحشور علمدار قصه های دینی سینما بود

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه سلحشور علمدار قصه های دینی سینمای کشور بود از پیگیری ساخت فیلم حضرت موسی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ - 28February 2016

سلحشور علمدار قصه های دینی سینما بود

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم تشییع مرحوم فرج الله سلحشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به فعالیت های هنری این مرحوم گفت: این هنرمند انقلابی نماد هنر دینی و سینمای قرآنی بود که به هنر خود و راه خود باور داشت.

وی ادامه داد: قصه های قرآنی همیشه شنیدنی هستند و این موضوع را می توان از بازخورد مردم به خوبی دریافت.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد اظهار داشت: سلحشور ثابت کرد سینمای دینی و قرآنی و معارف قرآنی همیشه شنیدنی است و مردم همیشه از آن استقبال می کنند.

وی با اشاره به مظلومیت این هنرمند انقلابی در سال های گذشته گفت: هر کسی که وارد عرصه فرهنگ می شود مظلومیت را انتخاب کرده است چرا که اهالی فرهنگ و هنر معمولا مظلوم هستند.

ایوبی با اشاره به تلاش های فرج الله سلحشور برای تحقق سینمای دینی اظهار داشت: وی در کارنامه خود تلاش ها و مجاهدت های بسیاری را بر جای گذاشت که ما باید این راه را ادامه دهیم.

رئیس سازمان سینمایی درباره اخرین پروژه سلحشور گفت: هر بار که او را دیدم آرزویش که اجرایی شدن پروژه حضرت موسی بود را مطرح کرد. من فکر می کنم که این هنرمند ارزشی کشورمان آرزوی دیگری جز ساخت این فیلم نداشت.

وی خاطر نشان کرد: بررسی خواهیم کرد که پروژه فیلم حضرت موسی در چه مرحله ای است تا برای ساخت آن اقدامی جدی در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها