درد دل همسر شهید مدافع حرم با یار سفر کرده‌اش

فقط من که هشت سال با تو زندگی کردم می‌دونم چقدر لایق شهادت بودی. دلم برای خنده‌ها، شوخی‌ها، مهربونی‌ها..... دلم برای بودنت تنگ شده.
کد خبر: ۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ - 02December 2013

درد دل همسر شهید مدافع حرم با یار سفر کرده‌اش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همسر شهید مدافع حرم، "محمدحسین مرادی"، در بخش نظرات خبر مربوط به تشییع پیکر این شهید بزرگوار که در یکی از سایتهای مذهبی منتشر شده است، نوشت: «واقعا فقط خدا میتونه تحمل غم از دست دادن همسری به خوبی محمدحسین رو به من بده. برام دعا کنید».

در ادامه این متن آمده است: «محمدحسین عزیزم تنها چیزی که میتونه یه کم از غم دوریت رو برام کم کنه امنیت حرم بی بی مظلوم حضرت زینب(س) است، فقط من که هشت سال با تو زندگی کردم میدونم چقدر لایق شهادت بودی. دلم برای خندهها، شوخیها، مهربونیها..... دلم برای بودنت تنگ شده. شهادت مبارکت باشه. برای صبر من دعا کن. تا ابد در قلبم هستی فراموشم نکن......»

یادآور میشود، شهید بزرگوار "محمدحسین مرادی" در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب سلامالله علیها به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید در روز جمعه اول آذر ماه سال جاری با حضور خیل عظیمی از مردم قدرشناس تشییع و در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در کنار مزار دایی شهیدش به خاک سپرده شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار