"یاران ناب" برگ دیگری از دفتر انقلاب را ورق می‌زند

آیت‌الله مهدوی کنی و حجت‌الاسلام قرائتی از "آیت‌الله مدنی" می‌گویند

خاطرات تنی چند از علما از جمله آیت‌الله مهدوی کنی و حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی درباره آیت‌الله مدنی به همراه خاطرات محافظین وی از جمله ناصر برپور، غفار رستمی به رشته تحریر در می‌آید.
کد خبر: ۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 02December 2013

آیت‌الله مهدوی کنی و حجت‌الاسلام قرائتی از

ناصر یاری، نویسنده دفاع مقدس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: به زودی کتاب شهید مدنی از سری مجموعه "یاران ناب" از سوی نشر یا زهرا به بازار کتاب راه خواهد یافت.

یاری افزود: این کتاب دربردارنده خاطرات محافظین آیتالله مدنی از جمله ناصر برپور، غفار رستمی است. علاوه بر این، تنی چند از علما از جمله حجتالاسلام والمسلمین قرائتی و آیتالله مهدوی کنی نیز به بازگویی خاطراتی از وی پرداختهاند.

وی با بیان اینکه در ابتدای کتاب شرح کوتاهی از زندگی دومین شهید محراب نوشته شده، تصریح کرد: در این کتاب سعی شده علاوه بر ذکر شرح حال و بیان خاطرات، از عکسهای منتشر نشده این شهید بزرگوار نیز استفاده شود.

گفتنی است؛ شهید میر اسدالله مدنی در سال 1293 شمسی در دهخوارقان (آذر شهر) در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد. وی از محضر اساتید بزرگ فقه، اصول و فلسفه بهرهمند شد و مدتی نیز پای درس مرحوم آیتالله حجت کوهکمری(ره) و آیتالله سید محمدتقی خوانساری(ره) حاضر شد و مدت چهار سال نیز در محضر امام خمینی(ره) حضور یافت و از دروس فلسفه و عرفان و اخلاق ایشان بهرهمند شد.

در نهایت پس از عمری جهاد و تلاش در راه برافراختن پرچم اسلام در 20 شهریورماه 1360، پس از اتمام خطبههای نماز جمعه، با انفجار نارنجک توسط منافقان به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها