سردار دهقان در جمع کارکنان وزارت دفاع:

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور گسترده مردم در انتخابات را پشتوانه اقتدار دفاعی کشور دانست.
کد خبر: ۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ - 23February 2016

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع با توجه به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پشتوانه اقتدار دفاعی و تضمینکننده امنیت و منافع ملی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم شکل گرفت و تا امروز با صلابت به مسیر نورانی خود ادامه داده است، افزود: حضور مردم در این انتخابات ادای دین به شهیدان و ایثارگرانی است که برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را فدا کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس میکند و برای همه کسانی که در سراسر جهان به این انقلاب و آرمانهای آن دل بستهاند امیدبخش است.

سردار دهقان گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه و پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر آمال و آرزوهای شوم بدخواهان نظام خواهند کشید.

وی تأکید کرد: انتخابات تجلی عینی تحقق شعار سال "همدلی و همزبانی" برای رفع مشکلات کشور و نیل به پیشرفت در همه زمینهها است.

وزیر دفاع تصریح کرد: خانواده بزرگ نیروهای مسلح و خانواده وزارت دفاع همگام با آحاد مردم در حماسه پرشکوه انتخابات هفتم اسفند ماه حضور یافته به ندای مقام معظم رهبری، خواست و انتظار شهیدان و امام شهیدان لبیک خواهند گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار