وزیر اطلاعات اعلام کرد

انهدام هسته‌ تمام گروه‌های تروریستی کشور طی 2 سال اخیر

وزیر اطلاعات گفت:‌ ما هسته و رهبری تمام گروه‌های تروریستی که بدخواه شیعه و کشور عزیزمان بودند در طول 2سال گذشته از بین بردیم.
کد خبر: ۷۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ - 22February 2016

انهدام هسته‌ تمام گروه‌های تروریستی کشور طی 2 سال اخیر

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مراسم سالانه عزای حضرت فاطمه(س) که در حسینیه جوانان حسینی شرق تهران برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه در جمع عزاداران اظهار داشت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان وزارت اطلاعات، دلدادگان حضرت زهرا(س) هستند، گفت: بنده نیز کار خود را در وزارت اطلاعات با توسل به حضرت زهرا(س) آغاز کردم و امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات حضرت زهرا سلام الله علیها است. این امنیت نهتنها در تمام غرب آسیا بلکه در تمام دنیا بی بدیل است. اکنون صدای انفجار در تمام کشورهای منطقه از ترکیه، پاکستان، عربستان، مصر، تونس و حتی کشورهای اروپایی مانند فرانسه و ... به گوش میرسد؛ اما با تلاش فرزندان حضرت زهرا(س) در طول 2 سال گذشته با وجود تلاش گروههای تروریستی و بدخواهان دین اسلام حتی یک صدای انفجار در کشور ما شنیده نشد. ما هسته و رهبری تمام گروههای تروریستی که بدخواه شیعه و کشور عزیزمان بودند در طول دو سال گذشته از بین بردیم.

علوی خاطرنشان کرد: امسال با گذشت 37 سال از انقلاب حتی قدرتهای بزرگ حتی اجازه طرح ادعای تجاوز به ایران را به خود نمیدهند. امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات حضرت فاطمه زهرا(س) و تلاش فرزندان ایشان در وزارت اطلاعات است.

وی با بیان اینکه تلاش خاموش سربازان گمنام همواره در راستای تامین امنیت همراه با نشاط و شادمانی مردم بوده است گفت: خیر و برکت در پرتو امنیت تامین میشود. تمام دستگاههایی که مسئول تامین امنیت کشور هستند با همدلی و همراهی هم در انجام این وظیفه میکوشند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اکنون سپاه پاسداران قهرمان، ارتش همیشه پیروز، نیروی انتظامی زحمتکش، ستاد کل نیروهای مسلح، شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین شده است با هم نهایت همدلی و همکاری را دارند و بدین ترتیب است که به قول مقام معظم رهبری آرامش بیبدیلی در کشور برقرار است.

حجتالاسلام علوی با تأکید بر افزایش شاخصهای امنیتی کشور، به انفجارها و ناامنی در برخی کشورها اشاره و تصریح کرد: با همدلی و همافزایی همه نیروهای خدوم در نیروهای نظامی سپاه ، بسیج وارتش و نیروهای انتظامی وسربازان گمنام امنیت خوبی در کشور ایجاد شده و با هدایتهای مقام معظم رهبری همه نیروهای نظام دست بهدست هم داده و با پشتوانه اطلاعات 80 میلیونی این امنیت به ارمغان آمده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش مردم و اهمیت رأی آنها در پایدار شدن امنیت کشور یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند مانند 22 بهمن ماه اقتدار و سرافرازی نظام است و ایران را سربلند میکند. امنیتی که امروز ما از آن برخودار هستیم حاصل حضور آگاهانه مردم مقاطع مختلف انقلاب از آغاز انقلاب، جنگ تحمیلی و انتخابات است.

وی به حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای اشاره و گفت: در 7 اسفند ماه شرکت مردم و صندوقهای رای با جهان سخن خواهند گفت و همه وظیفه داریم که برای مصونیت کشور از نگاههای بد در این انتخابات شرکت کنیم. همگان به خوبی میدانند بهویژه در بحث انتخابات بهعنوان یک وظیفه ملی در تعیین سرنوشت کشور، ملت ایران تکلیف خودشان را به نحو احسن انجام خواهند داد. باید بدانیم چشم جهان به این انتخابات و حضور مردم در این انتخابات است.

وزیر اطلاعات به تبلیغات انتخاباتی و اخلاق اسلامی در انتخابات پرداخت و با بیان اینکه هر کاندیدایی و طرفداران هر کاندیدا باید تنها در مورد شایستگیهای خود یا کاندیدایشان سخن بگویند و از تخریب و توهین دیگر کاندیداها خودداری کنند، گفت: بحثهای انتخاباتی طرفداران کاندیداها باید با زبانی محترمانه، مودبانه، دلسوزانه و منصفانه صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها