سردار جزایری:

مردم ایران منتظر اقدام دولت در برابر دخالت انگلیس هستند/ سکوت وزارت خارجه در این زمینه شبهه‌آور است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال دخالت بیگانگان، گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.
کد خبر: ۷۱۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 22February 2016

مردم ایران منتظر اقدام دولت در برابر دخالت انگلیس هستند/ سکوت وزارت خارجه در این زمینه شبهه‌آور است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگویی پیرامون اقدام مداخلهجویانه و طمعورزانه انگلیسیها درباره انتخابات ایران اظهار داشت: انگلیسیها مدتها به بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله میکنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمیکند؛ این موضوع در حالی است که سایر کشورها با دخالتهای کمتر از این با شدت برخورد میکنند.

سردار جزایری با اشاره به اشتیاق دولت انگلیس برای گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیششرط هرگونه رابطه با انگلیسیها باید قطع دخالتهای شرمآور این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دخالت آشکار بیبیسی در مسائل داخلی ایران باید با پاسخ قاطع و درخور مواجه شود، گفت: رسانه دولتی انگلیس بهطور آشکار در امور داخلی ما دخالت میکند و وزارت خارجه باید با دولت انگلستان و سفارت این کشور در ایران برخورد قاطعانه و متناسب داشته باشد و بیش از این اجازه فتنهگری به انگلیسیهای شیطان صفت ندهد.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه سکوت وزارت خارجه برابر انگلیسیها شبههآور است، تصریح کرد: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند و هیچگاه حقایق تلخ تاریخی از جمله خیانتها و خباثتهای لندن در دوره سیاه پهلوی و قبل از آن علیه ایران عزیز را از یاد نخواهند برد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ح
|
-
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
ظاهرا این دولت با اون قرارداده اش با خارجی ها و حالا با سکوتش در برابر انگلیسی ها می‌خواهد جاده صاف کن غرب باشد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار