سردار جزایری:

مدیرانی که از رفع حصر سران فتنه حرف می‌زنند همان نفوذی‌ها هستند/ تلاش برخی نفوذی‌ها برای دستیابی به مسندهای حکومتی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: متأسفانه این روزها مشاهده می‌شود عده‌ای از بازمانده‌های کودتاچی‌ها به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به‌دنبال دست یافتن به مسندهای حکومتی هستند؛ که چنانچه در این امر غفلت شود، انقلاب و کشور با صدمات غیرقابل جبران مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ - 21February 2016

مدیرانی که از رفع حصر سران فتنه حرف می‌زنند همان نفوذی‌ها هستند/ تلاش برخی نفوذی‌ها برای دستیابی به مسندهای حکومتی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اهمیت موضوع "نفوذ" اظهار داشت: یکی از مأموریتهای مهم سرویسهای جاسوسی کشورهای بیگانه نفوذ در کشورهای رقیب و یا مخالف است و  از این طریق تلاش میشود منویات خود را در کوتاهمدت و یا بلندمدت اجرایی کنند.

وی افزود: گاهی برای حضور یک نفوذی در دستگاههای مدیریتی و بخصوص سطوح بالای حاکمیتی کشور رقیب ممکن است دهها سال سرمایه گذاری توأم با صبر و انتظار را در دستور کار قرار دهند.

سردار جزایری با بیان اینکه شناخت این نفوذیها به آسانی میسر نیست، اما گاهی شرایطی پیش میآید که اشخاص خود را لو میدهند، گفت: در فتنه 88 تعدادی از نفوذیها دستشان رو شد؛ اما نباید این به معنای پایان ماجرا تلقی شود.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران با توجه به حاکمیت الهی و دینی که مورد نظر است، دشمن تلاش دارد که اصول و ارزشهای سکولاریستی و تفکر لیبرالدموکراسی را جایگزین کند و بخشی از نفوذیها مأموریت اصلیشان در این محدوده تعریف شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حوادث تلخ و کودتایی دهه 70 و 80 مبتنی بر اسناد و شواهد در این راستا ارزیابی میشوند، گفت: فتنه و کودتای بزرگ 88 عمدتاً بدنبال دگرگونی و تغییر محتوای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با شکست روبرو شد و کسانی که این کودتا را در داخل هدایت و اجرا میکردند خائن به اسلام و مردم محسوب میشوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه این روزها مشاهده میشود عدهای از بازماندههای کودتاچیها بهطور مستقیم و یا غیرمستقیم بهدنبال دست یافتن به مسندهای حکومتی هستند؛ که چنانچه در این امر غفلت شود، انقلاب و کشور با صدمات غیرقابل جبران مواجه خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مدیرانی که از رفع حصر سران فتنه حرف میزنند همان نفوذیها هستند.

سردار جزایری در پایان تصریح کرد: یکی از شاخصههای مهم برای شناسایی و تشخیص این افراد نوع و نحوه تبلیغات رسانههای بیگانه و بخصوص رسانههای انگلیسی، آمریکایی و صهیونیستی پیرامون انتخابات پیش روی کنونی است؛ که از خلال آن می توان سرنخهایی برای شناسایی نفوذیها بهدست آورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار