امیر دادرس:

پیشگیری از «نفوذ» یک تکلیف ملی است

معاون هماهنگ کننده ارتش، پیشگیری از نفوذ دشمن را یک تکلیف ملی خواند و گفت: اگر دشمن صلحی را پیشنهاد کرد آن را رد نکنید تا خداوند راضی شود، اما بعد از صلح نهایت احتیاط از دشمن را داشته باشید و خوش‌گمانی را کنار بگذارید.
کد خبر: ۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ - 20February 2016

پیشگیری از «نفوذ» یک تکلیف ملی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس معاون هماهنگکننده ارتش در همایش سالیانه مسئولان دفاتر ارتباط مردمی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ روشن و محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب دادند، گفت: این حماسه موجب خنثی شدن توطئههای دشمنان قسم خورده نظام شد و یقیناً مردم بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر ولایتمداری، بصیرت و اقتدار خود را به رخ استکبار خواهند کشید.

وی در ادامه با اشاره به تکالیف ملی که از طرف فرماندهی معظم کل قوا به مسئولان ابلاغ شده، بصیرت را موثرترین عنصر هدایت خواند و تصریح کرد: بصیرت ریشه عمیقی دارد و به معنای درک، آگاهی و معرفت است و قرآن کریم انسانهای بی بصیرت را کور میخواند و هدف از نزول قرآن ایجاد بصیرت است.

معاون هماهنگکننده ارتش تکلیف ملی دوم را پیشگیری از نفوذ دشمن خواند و با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: اگر دشمن صلحی را پیشنهاد کرد آن را رد نکنید تا خداوند راضی شود، اما بعد از صلح نهایت احتیاط از دشمن را داشته باشید و خوش گمانی را کنار بگذارید.

وی حوزه نیروی انسانی را مهمترین رکن هر سازمان توصیف و خاطر نشان کرد: امروز فضای مجازی در ایران رابطه یک طرفه با جامعه دارد و صاحبان تکنولوژی و ابزار در ارتباطشان طراز را به سمت خودشان مثبت نگه میدارند، پس در برابر این هجمه فرهنگی با بصیرت در مسائل اقتصادی، سیاسی، معیشتی و... تدبیر کنیم و به دنبال راه حل مشکلات باشیم تا دشمن نتواند از این راه نفوذ کند و ارزشهای فرهنگی انقلاب را تخریب کند.

دادرس با اشاره اهمیت وجود روحیه مردمی در فرماندهان و دیدارهای چهره به چهره آنان با کارکنان و مردم گفت: محبوبترین انسانها کسانی هستند که به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: در ارتش به موضوع آموزش به شکل قاعدهمندی توجه شده و با برگزاری دورههای بصیرت بهصورت منظم در سالهای اخیر توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گامهای مثبتی در این زمینه برداشته شده است.

همهساله در راستای فرهنگسازی و با تاکید بر ارزشها و آموزههای اسلامی، انقلابی و ملی و ارائه الگوهای موفق و برتر به جامعه، فعالان دفاتر ارتباطات مردمی سازمانهای نیروهای مسلح نشستی را برگزار میکنند.

نظر شما
پربیننده ها