در پیامی؛

فرمانده کل سپاه اعطای نشان ملی شجاعت به سردار دهقان را تبریک گفت

سرلشکر جعفری و برخی مسئولان لشکری، اعطای نشان ملی درجه یک شجاعت به وزیر دفاع را تبریک گفتند.
کد خبر: ۷۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 20February 2016

فرمانده کل سپاه اعطای نشان ملی شجاعت به سردار دهقان را تبریک گفت

به گزارش دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر اسدالله حیدری رئیس کانون بازنشستگان ارتش، امیر ایرج شیدایی رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، سردار حسین خالقی رئیس کانون بازنشستگان سپاه پاسداران، سردار مصطفی مکاوی پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، اعطای نشان ملی درجه یک شجاعت به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفتند.

در پیام سرلشکر جعفری آمده است: راهبردهای نظامی و دستاوردهای دفاعی در جمهوری اسلامی ایران برگرفته از توان، تعهد و تخصص نیروهای انقلابی، توانسته است توازنی استراتژیک در هندسه قدرت منطقه ای و جهانی ایجاد کند که این مهم، پیام آور عزت و سربلندی برای کشورهای محور مقاومت، مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و بیانگر سختی و قهر خواهد بود بر استکبار و رژیم پلید صهیونیستی و عوامل موذی و ذلیل آن.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اعطای درجه یک شجاعت به جنابعالی، موجب مسرت و خرسندی همرزمان، دوستان و همه کسانی شد که با سوابق درخشان و انقلابی آن برادر عزیز آشنا هستند. بی شک این افتخار مرهون روحیه جهادی، تفکر انقلابی و هوشمندانه شماست که خالصانه درراه اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اید.

بنا بر این گزارش، در پیام مشترک روسای کانون بازنشستگان نیروهای مسلح نیز آمده است: اعطای نشان ملی درجه یک شجاعت از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به حضرت عالی که با طلیعه مبارک سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی و ایام گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره ) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدرمان مقارن گشت، حاصل توکل و اخلاص و تلاش های بی وقفه جنابعالی و مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده و مایه مباهات و افتخار جامعه بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح و مستمری بگیران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام تاکید شده است: ارتقاء توان موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران بی تردید یکی از مهمترین عوامل بازدارنده و خنثی کننده توطئه های دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا و استکبار جهانی است که افزایش اعتماد ملت همیشه در صحنه و خودباوری و اقتدار آفرینی جان بر کفان نیروهای مسلح را فراهم آورده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف هم در پیام خود آورده است: دریافت درجه یک شجاعت از ریاست محترم جمهور را به محضر حضرت عالی تبریک عرض کرده، از درگاه خداوند متعال موفقیت روز افزون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها