عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف استکبار نفاق میان نظام و مردم است/حضور حداکثری در انتخابات یکی از مؤلفه های قدرت در ایران

سعیدی به دفاع پرس گفت: مردم باید در کشور از تمام توان خود بهره بگیرند تا دشمنان را مایوس کنند لذا حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای از عوامل قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۷۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ - 14February 2016

هدف استکبار نفاق میان نظام و مردم است/حضور حداکثری در انتخابات یکی از مؤلفه های قدرت در ایران

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: حضور مردم پای صندوقهای رای، چندین پیام با خود خواهد داشت؛ اولین پیام برای دوستان خواهد بود که امیدواری و انگیزه افزونتری به آنها خواهد داد که انقلاب اسلامی راهی را که آغاز کرده با شور و اشتیاق بیشتری برای رسیدن به سرمنزل مقصود طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیام بعدی حضور همگانی مردم در انتخابات برای دشمنان و بدخواهان مردم و جمهوری اسلامی خواهد بود چرا که انبوه جمعیت مردم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نشانه انتخاب صحیح مردم درباره انقلاب اسلامی است لذا اینگونه دشمنان قسم خورده کشورمان مایوس میشوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مردم باید در کشور از تمام توان خود بهره بگیرند تا دشمنان را مایوس کنند لذا حضور و مشارکت حداکثری پای صندوقهای رای از عوامل قدرت نظام جمهوری اسلامی است که تاثیر فرامرزی و بینالمللی موثری خواهد داشت.

سعیدی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف استکبار جهانی ایجاد نفاق و شکاف میان حاکمیت، نظام و مردم است که حضور پرشور این اهداف شوم را نقش برآب میکند.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره انتخاب اصلح تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی کسانی باید در راس امور قرار بگیرند که نظام را قبول دارند چرا که این یک اصل منطقی است و در دنیا نیز پذیرفته شده؛ در همه جای دنیا کسانی را که اصل حاکمیت را قبول ندارند به نمایندگی نمیپذیرند و به انتخاب مردم نمیگذارند، بنابراین مردم باید در انتخاب خود دقیق باشند و در انتخاب خود به بهترین و شایستهترین فرد رای دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار