در پیامی صورت گرفت

قدردانی رئیس جمهور از حضور ملت ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن

رئیس جمهوری در پیامی ضمن تشکر از حضور ملت ایران در همایش 22 بهمن تاکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۷۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ - 13February 2016

قدردانی رئیس جمهور از حضور ملت ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، حجتالاسلام حسن روحانی  رییس جمهوری در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن و نمایش وحدت و همدلی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تاکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزشهای اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

بار دیگر حضور باشکوه و عزّت آفرین شما ملت بزرگ و انقلابی در جشن سی و هشتمین بزرگداشت خیزش الهی مردم ایران زمین، پیام روشن انقلاب را در سرتاسر جهان طنین انداز کرد.

درود خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن و ولایتمدار که با بصیرت و آگاهی و در میثاقی تازه، پیوند ناگسستنی خود را با اهداف و آرمانهای بلند نظام اسلامی نشان دادید و حماسهای نوین در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدید.

این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزشهای اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است؛ انقلابی که یکی از عمیق ترین تحولات اجتماعی-سیاسی تاریخ بشری را بر پایۀ معنویت و عقلانیت پی افکند.

در آستانة انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبیر و زمانشناسی ملتی آگاه است که میخواهد دیگر با حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه، به وظایف انقلابی خویش عمل کرده، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی میهن اسلامی را رقم بزند.

امسال بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، با تثبیت حقوق هستهای ملت ایران، رفع تحریم های ظالمانه و نخستین دستاوردهای اجرایی شدن برجام همراه بود. این پیروزی بزرگ ملی، حاصل هوشیاری فرزندان این مرز و بوم، ایستادگی و حمایت ملت و هدایت های مقام معظم رهبری بود که دشمنان نظام را ناکام و افقهای جدیدی در مسیر رشد و شکوفایی کشور گشود.

این استقامت، صلح طلبی، آگاهی و فرهیختگی ملت؛ پشتوانة محکمی برای دولت تدبیر و امید در دفاع از اقتدار و عزّت ملی و خدمتگزاری هرچه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب است.

اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در این همایش بزرگ ملی، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسألت می دارم.

حسن روحانی             
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار